Disaster Skrevet November 13, 2012 Share Skrevet November 13, 2012 Kjør 18 bbs e50 med slicks da !! Ooolalala Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 14, 2012 Forfatter Share Skrevet November 14, 2012 Hehe ja får se hva det blir til Noen som vet lakk koden til Warsteiner M3n ? må jo nesten ha riktig Hvit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 Hvitfargen heter Alpinewhite/alpineweiss. Vil tro det er alpineweiss II på Warsteiner M3`n. Pantone: Blue -- Pantone Process Blue Purple -- Pantone 268 Red -- Pantone Warm Red Paint: blue violett GLASURIT-BMW 4000 light blue GLASURIT-BMW 5002 red GLASURIT-BMW 353 RGB: Blue -- 0 138 201 (Hex: 008AC9) Purple -- 43 17 90 (Hex: 2B115A) Red -- 241 26 34 (Hex: F11A22) Pantone = color process (order) used by printing shops to define colors. Paint = in this case it is refering to a GLASURIT paint code. Or a specific mix of auto paints. RGB = Red, Green, Blue. The same process your computer monitor or TV uses to make colors. "Red represented Texaco who had partnered with BMW during the early days of M racing, blue represented BMW (and Bavaria) and the purple was used to represent the partnership and to allow for a nice transition between the two colors. (Once the BMW/Texaco partnership ended, BMW had to buyout Texaco for the rights to the red.) dette var det jeg fant her inne ang fargene, satser på at det skal være rett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 14, 2012 Forfatter Share Skrevet November 14, 2012 Konge takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 Hvitfargen heter Alpinewhite/alpineweiss. Vil tro det er alpineweiss II på Warsteiner M3`n.Pantone: Blue -- Pantone Process Blue Purple -- Pantone 268 Red -- Pantone Warm Red Paint: blue violett GLASURIT-BMW 4000 light blue GLASURIT-BMW 5002 red GLASURIT-BMW 353 RGB: Blue -- 0 138 201 (Hex: 008AC9) Purple -- 43 17 90 (Hex: 2B115A) Red -- 241 26 34 (Hex: F11A22) Pantone = color process (order) used by printing shops to define colors. Paint = in this case it is refering to a GLASURIT paint code. Or a specific mix of auto paints. RGB = Red, Green, Blue. The same process your computer monitor or TV uses to make colors. "Red represented Texaco who had partnered with BMW during the early days of M racing, blue represented BMW (and Bavaria) and the purple was used to represent the partnership and to allow for a nice transition between the two colors. (Once the BMW/Texaco partnership ended, BMW had to buyout Texaco for the rights to the red.) dette var det jeg fant her inne ang fargene, satser på at det skal være rett ahh, konge!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet November 24, 2012 Share Skrevet November 24, 2012 Sett noe mer på plastidip greiene? La merke til at de ikke sender plastidip ut av usa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet November 24, 2012 Share Skrevet November 24, 2012 Sett noe mer på plastidip greiene? La merke til at de ikke sender plastidip ut av usa. plastidip.no ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet November 24, 2012 Share Skrevet November 24, 2012 Har vært innpå der (fant det etter jeg posta her), men enkleste (og garantert billigste) er jo å få alt fra dipyourcar.com, slipper å bale med blanding av tynner osv (og jeg slipper å lese meg frem til hva jeg trenger). Men er vel bare å begynner å lese seg opp da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå