mloen Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 Ser veldig bra ut, oppdater ofte med bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dhamree Skrevet November 14, 2012 Forfatter Share Skrevet November 14, 2012 Er vel ikke noen her som vet om det er noe annet å forandre enn motorstikket nor jeg får EWS delete? Har hørt noe om at motoren må ha speedometer elns? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 Nice, følger med fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 Se her ja, på tide denne tråden kom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dhamree Skrevet November 14, 2012 Forfatter Share Skrevet November 14, 2012 (endret) . Endret August 9, 2015 av Dhamree Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKME30 Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 ser bra ut dette!! følger med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 denna var strøken ser utroligbra ut skal følge med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 Koed har innerskjermer ser jeg Se innom "karosserideler" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dhamree Skrevet November 14, 2012 Forfatter Share Skrevet November 14, 2012 (endret) . Endret August 9, 2015 av Dhamree Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum 310 Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 Ser du allerede har startet ombyggingen før du har snakket med SVV. Dette er absolutt ikke noe lurt, jeg gikk akkurat delvis i samme "fellen". Kjøpte en e30 som var delvis påbegynt ombygging til m52 motor. Skrev søknad så fort jeg fikk bilen i hus og fortsatte ombyggingen. Nå, 6mnd etter jeg søkte poppet det inn svar fra SVV. De var forsjåvidt positive til ombyggingen, men ville ha bilen inn til kontroll først, for å oppdatere vekter, samt kontrollere om bilen var egnet til ombyggingen. Sliter med dette punktet, så i morgen skal jeg prate med saksbehandler og forhåpentligvis finne en løsning på dette. Bilen min står jo også uten bakstilling samt. kuttet ut en del plater for rustsveising. Ser bra ut bilen din! Skal følge med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dhamree Skrevet November 14, 2012 Forfatter Share Skrevet November 14, 2012 Ser du allerede har startet ombyggingen før du har snakket med SVV. Dette er absolutt ikke noe lurt, jeg gikk akkurat delvis i samme "fellen". Kjøpte en e30 som var delvis påbegynt ombygging til m52 motor. Skrev søknad så fort jeg fikk bilen i hus og fortsatte ombyggingen. Nå, 6mnd etter jeg søkte poppet det inn svar fra SVV. De var forsjåvidt positive til ombyggingen, men ville ha bilen inn til kontroll først, for å oppdatere vekter, samt kontrollere om bilen var egnet til ombyggingen. Sliter med dette punktet, så i morgen skal jeg prate med saksbehandler og forhåpentligvis finne en løsning på dette. Bilen min står jo også uten bakstilling samt. kuttet ut en del plater for rustsveising.Ser bra ut bilen din! Skal følge med her Går det ikke så får jeg enkelt å greit bare bygge banebil Rette typen mtech1 sideskjørta er foresten til salgs, eller kan byttes mot aerodynamic sideskjørt eller mtech2 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 Dette kan bli spenende;) Liker st du bytter ut skjørta med noe som passer hekkog front! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dhamree Skrevet November 15, 2012 Forfatter Share Skrevet November 15, 2012 Dette kan bli spenende;)Liker st du bytter ut skjørta med noe som passer hekkog front! er bare at jeg har mest lyst på slike aerodynamic sideskjørt å di er umulige å oppdrive nesten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 Ser veldig bra ut Damir. Kjem ein tur i mårga ette skule ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dhamree Skrevet November 29, 2012 Forfatter Share Skrevet November 29, 2012 Skal se om jeg får ordnet en update i dag, har btw fått godkjent søknad om motorbytte til s50b32 : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå