Gå til innhold

Dhamree's E30 318is : ) S50B32, Mtech osv.


Dhamree
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser du allerede har startet ombyggingen før du har snakket med SVV. Dette er absolutt ikke noe lurt, jeg gikk akkurat delvis i samme "fellen". Kjøpte en e30 som var delvis påbegynt ombygging til m52 motor. Skrev søknad så fort jeg fikk bilen i hus og fortsatte ombyggingen. Nå, 6mnd etter jeg søkte poppet det inn svar fra SVV. De var forsjåvidt positive til ombyggingen, men ville ha bilen inn til kontroll først, for å oppdatere vekter, samt kontrollere om bilen var egnet til ombyggingen. Sliter med dette punktet, så i morgen skal jeg prate med saksbehandler og forhåpentligvis finne en løsning på dette. Bilen min står jo også uten bakstilling samt. kuttet ut en del plater for rustsveising.

Ser bra ut bilen din! Skal følge med her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du allerede har startet ombyggingen før du har snakket med SVV. Dette er absolutt ikke noe lurt, jeg gikk akkurat delvis i samme "fellen". Kjøpte en e30 som var delvis påbegynt ombygging til m52 motor. Skrev søknad så fort jeg fikk bilen i hus og fortsatte ombyggingen. Nå, 6mnd etter jeg søkte poppet det inn svar fra SVV. De var forsjåvidt positive til ombyggingen, men ville ha bilen inn til kontroll først, for å oppdatere vekter, samt kontrollere om bilen var egnet til ombyggingen. Sliter med dette punktet, så i morgen skal jeg prate med saksbehandler og forhåpentligvis finne en løsning på dette. Bilen min står jo også uten bakstilling samt. kuttet ut en del plater for rustsveising.

Ser bra ut bilen din! Skal følge med her :)

Går det ikke så får jeg enkelt å greit bare bygge banebil ;)

Rette typen mtech1 sideskjørta er foresten til salgs, eller kan byttes mot aerodynamic sideskjørt eller mtech2 !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...