ZhilleN Skrevet August 31, 2013 Skrevet August 31, 2013 Bra arbeid her! Gleder meg til jeg får opp verkstedet i den nye låven nå
andre-bmw Skrevet September 1, 2013 Forfatter Skrevet September 1, 2013 Bra arbeid her! Gleder meg til jeg får opp verkstedet i den nye låven nå Takk skal du ha Det blir bra
haybimmsen Skrevet September 1, 2013 Skrevet September 1, 2013 Meget bra jobba Drømmen å få gjort dette med min også !!!
andre-bmw Skrevet September 1, 2013 Forfatter Skrevet September 1, 2013 Meget bra jobba Drømmen å få gjort dette med min også !!! Så bra, få et bra understell på bilen så blir det morsommere å leke med bilen
andre-bmw Skrevet September 3, 2013 Forfatter Skrevet September 3, 2013 Malt litt og begynnt med velteburet, tilpasset i ca 2 timer før jeg måtte legge meg. Blir arbeid på veltebur nærme helgen
andre-bmw Skrevet September 4, 2013 Forfatter Skrevet September 4, 2013 rått prosjekt må følge med på dette Så bra, godt å høre
Evopower Skrevet September 4, 2013 Skrevet September 4, 2013 Vasket, pusset, og lakkert forstillinga Fått litt hjelp av ei god vennine med bakluka, Solveig Grønseth [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Satt på 3mm lister: [ Bilde ] Flott arbeid. Har må jeg følge med Er det carbon folie fra biltema? De listene du har lagt rundt skjærkanten på bakluka, hvor får man tak i dem?
andre-bmw Skrevet September 5, 2013 Forfatter Skrevet September 5, 2013 Vasket, pusset, og lakkert forstillinga Fått litt hjelp av ei god vennine med bakluka, Solveig Grønseth [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Satt på 3mm lister: [ Bilde ] Flott arbeid. Har må jeg følge med Er det carbon folie fra biltema? De listene du har lagt rundt skjærkanten på bakluka, hvor får man tak i dem? Så bra Carbon folien og gummi listene er fra biltema Husker ikke helt størrelsen, men jeg mener at det er 3mm.
Anders92 Skrevet Oktober 10, 2013 Skrevet Oktober 10, 2013 Rått. Skal følge med her. Pøs på med bilder
andre-bmw Skrevet Oktober 15, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2013 Halla, har gjordt mye annet rart hjemme istede får prosjektet, men har gjordt litt Har noen bilder her...
jore94 Skrevet Oktober 16, 2013 Skrevet Oktober 16, 2013 blir bra detta lurte på å bygge min 325i om til turbo selv andre-bmw reagerte på dette 1
André's E36 Skrevet November 25, 2013 Skrevet November 25, 2013 Driver å lager føtter til velteburet etter boka, de 2 fremre.
OlsenT Skrevet November 26, 2013 Skrevet November 26, 2013 Veldig friste å følge med. jeg har stor tro at det blir vellykket. kos deg masse med arbeid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå