Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enkelt sagt så trenger vel bare å skjære opp et hull/feste en airbag til der, så trenger du vel sensorer og strøm såklart til den, og så sette dekselet på igjen. Vil tro det kan bli litt vanskelig å få festet den godt nok i og med at jeg ikke tror taket er så tykkt.

Dette kan forresten være helt feil, i og med at jeg aldri har hørrt om det, men det kan være noe i den duren :-) hør med BMW Norge, de burde nok ha et svar viss ingen her har det.

Skrevet

Trur hvis en arbag slår seg ut i taket over der du sitter er det en stor mulighet for at du kommer til å knekke nakken. Trur eg ville slutta å tenke så mye;)

Skrevet
Trur hvis en arbag slår seg ut i taket over der du sitter er det en stor mulighet for at du kommer til å knekke nakken. Trur eg ville slutta å tenke så mye;)

Godt poeng...

Skrevet

Du har ikke tenkt til å ettermontere det? det kan du bare glemme.. Skal du bytte disse/denne? da kjøper du klipsene bagen sitter med nye, de er skikkelig ekle. Ellers er det grei skuring..

Skrevet

Ok, det er vel side airbag? eg trudde du ville montere en slik airbag som du har i rattet i taket over der du sitter.

Du har vel 6 airbager fremme på e46 vel? Du ønsker å ha 8 tilsammen?

Er noen e46 levert med meir enn 6 airbager framme?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...