NicklasFS Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 HEI! ser etter om det er noe interesse av bilen min! er en 1993 mod 520 manuell som i følge speedometeret har gått 153 k vet ikke om det er garanterte km høyre framskjerm har noen små bulker fra forrige eier, har en rimelig stor bulk i fører døra, ny dør med følger, + en bulk bak høyre side i bakskjermen etter en full fyr sparket i bilen... er eu ut april, før den tid så må hovedforiger byttes i bakstillingen! (blir gjort i helgen) SOLGT!! første mann/ dame med 15 000,- får den! for mer info evt vises ring sms 920 15 901 står i trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toringedau Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 Hvor står bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NicklasFS Skrevet November 15, 2012 Forfatter Share Skrevet November 15, 2012 Hvor står bilen? trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lampe Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 Har du bilder av bilen innvendig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NicklasFS Skrevet November 15, 2012 Forfatter Share Skrevet November 15, 2012 Har du bilder av bilen innvendig? ikke nå men kan ordnes, det er lyst intteriør, sjåfør sete er slitt på ryggen, 4xel vinduer, men kan ordnes bilder en dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NicklasFS Skrevet November 26, 2012 Forfatter Share Skrevet November 26, 2012 Har du bilder av bilen innvendig? har du et telefon nr? da kan jeg sende senere i dag finner ikke kameraet mitt :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 Har denne hengerfeste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NicklasFS Skrevet November 26, 2012 Forfatter Share Skrevet November 26, 2012 Har denne hengerfeste? nei er desverre ikke no hengerfeste på denne :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thhaugland89 Skrevet Desember 18, 2012 Share Skrevet Desember 18, 2012 Du skal vell ikke tilfeldigvis retning Bergen i nærmeste tid? Damen min elsket bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NicklasFS Skrevet Desember 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2012 Du skal vell ikke tilfeldigvis retning Bergen i nærmeste tid? Damen min elsket bilen! skal nåkk desverre ikke den veien nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianvell Skrevet Desember 21, 2012 Share Skrevet Desember 21, 2012 Mulig jeg er intresert;) venter på svar på om bilen min blir kondemnert eller ikke =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NicklasFS Skrevet Desember 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2012 Mulig jeg er intresert;) venter på svar på om bilen min blir kondemnert eller ikke =) ja, det er greit ja ble foresten på kjørt her i forrige uke... er bare sjåfør døra som er skadet ny dør er med er ikke lakkert enda, men blir ordnet i rom jula mest sannsynlig lakkert og byttet, så den er tipp topp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 30, 2012 Share Skrevet Desember 30, 2012 er det noe garanti for at bil kun har gått 145.000? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokke247 Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 Hei er veldig interesert i bilen din, kan jeg få telefonnummeret ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ok17 Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 er bilen fortsatt til salgs? såfall send meg mobil nrm ditt på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå