RemiA Skrevet Februar 7, 2013 Forfatter Skrevet Februar 7, 2013 Sinnsykt kjedelig. Lå ingen lapp i ruta. Bilen er blitt rygget på av en brøyte-shovel.... Føreren har meldt seg og selskapet har tatt på seg skylden og vil gjøre opp for seg heldigvis!
RemiA Skrevet Februar 26, 2013 Forfatter Skrevet Februar 26, 2013 Takk blir bedre skal du se. Niks, har ikke gjort det. Venter på svar fra forsikringsselskapet og skal ha skilt før jeg kjører den til fiksing
RemiA Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Skrevet Mars 4, 2013 Da ble det omsider verksted/lagringsplass, og bilen ble kjørt til eu-kontroll i dag. Der fant man imidlertidig ut at forrige eier har blitt tatt i teknisk, så jeg må innom vegvesenet og vise senkesettet Har forresten montert oransje blinklys og matt-sorte nyrer. Usikker på om jeg ska beholde de eller skifte tilbake til chrome-nyrer. Blinklysene blir
Kimmey Skrevet Mars 8, 2013 Skrevet Mars 8, 2013 Gratulerer! Sykt deilig med to nye år og lovlig senket Ble dritrå med oransje blinklys! Passer med litt kontraster på mørke biler.
RemiA Skrevet April 2, 2013 Forfatter Skrevet April 2, 2013 Fikk endelig vasket bilen i dag siden det var så mildt ute I morgen kjøres den til karosseriverksted for å få tatt bulken på bakskjermen.
E3Sex Skrevet April 2, 2013 Skrevet April 2, 2013 Nydelig den fronten må bære bytte baklyktene kjapt, så er den helt perfekt
RemiA Skrevet April 5, 2013 Forfatter Skrevet April 5, 2013 Takk for det baklykter har jeg liggende:) venter bare på pæreholdere fra koed!
Larsgunnar Skrevet April 5, 2013 Skrevet April 5, 2013 Helt perfekt farge mot oransje blinkelys! :) Kjedelig med bulken da, men bra de ordner opp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå