VegarVS Skrevet Januar 2, 2013 Share Skrevet Januar 2, 2013 satse på at det blir ett snøfall til da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rønningen Skrevet Januar 2, 2013 Share Skrevet Januar 2, 2013 satse på at det blir ett snøfall til da hehe ja, tror ikke ix driverket er så gla i sladd på tørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuxXx Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2013 Bare én uke til jeg skal på tur med bilen nå............ Har fått gjort noe de siste dagene, holder på å bytte alle simringer og pakninger foran på motoren, register reim, strammehjul, vannpumpe, rotor og fordelerlokk.. Så da blir hele fronten på motoren up to date Har lakkert opp noen småting, som reimhjul og diverse. Grenrørene har fått på seg bandasje, 15 meter per manifold Så disse skal nok ikke avgi allverdens med varme nå tror jeg. Har også laget meg et varmeskjold under kompressoren, som står i forbindelse med luftehullet foran på "holde"-braketten, slik at 50% av luften går mellom skjoldet og kompressoren og 50% mellom skjoldet og grenrørene... Dette gir meg to separate lag med luft mellom eksos og kompressor, noe som blir en grei varme-hemmer.. Men her kommer litt bilder Har også fått frest litt på trykkgaten, slik at det skal bli best mulig flow... Her er det laget feste til strammehjulet til kompressor reima.. Jeg tenkte å bruke en orginal registerreims strammer, så denne ble tatt utgangspunkt i når braketten ble laget. Her er uttak til tomgangsregulator og oljeånding fra toppdekselet. Prøvemontering av eksos Her ser dere hvordan varmeskjoldet blir i praksis Delene som ble lakket i dag... I morgen står bremser for tur, satse på å få skiftet alle skiver og klosser, lakke opp kalippere og overhale dem. Montering av ny bensinpumpe. Satse på at fronten på motoren blir ferdig montert, og kanskje noe mer Legger ut noen flere bilder etter arbeidsøkten i morgen, eller søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 ser ut som det går unna her. Kult prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius;) Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 Gleder meg til å se denne på Sigdal:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EDH_Performance Skrevet Januar 8, 2013 Share Skrevet Januar 8, 2013 Da har denne startet og ting ser ut til å fungere, blir hjullagermontering+bremser og radiator idag...Kanskje det blir prøvekjøring ikveld;) Video av den herlige kvine maskinen kommer snart:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsern6 Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 Spent på hvordan dette funka:) Fått prøvd den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Ja, savner update her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuxXx Skrevet Januar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2013 Hei igjen! Nå er jeg på Sigdal, desverre uten kompressor :'(Vi fikk den til å starte og gå, MEN den fikk langt ifra riktig blanding. Så etter mye prøving og feiling, ble den satt sammen som orginal igjen. Prøver igjen når jeg er tilbake fra Sigdal EDH kan kanskje legge ut noen klipp, så får dere høre lyden ihvertfall, den er herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmdobbeltv Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Rått Synd dere ikke fikk den til å gå rent da.. Ordner nok det fort da ) FIiiiiiiiiiillllmm ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuxXx Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2013 Nå blir det større dyser og datasprut, så får vi satse på at den fungerer bedre! Her er noen bilder fra før avreise: Ny registerreim, strammehjul, vannpumpe, simringer, pakninger.... Nytt hjullager og det som hører med.. Nye bakbremser Nye frembremser De nye piggdekka GoodYear Ultra Grip Ice Arctic Og et fra Sigdal Nå skal det sies at både venstre fremdekk ble vrengt av og at frontleppa ble borte Men ellers er bilen ok etter helgas morsomheter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rønningen Skrevet April 10, 2013 Share Skrevet April 10, 2013 Noe nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rønningen Skrevet April 10, 2013 Share Skrevet April 10, 2013 Noe nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuxXx Skrevet April 10, 2013 Forfatter Share Skrevet April 10, 2013 Nei det har ikke skjedd fryktelig mye. Men skal snart hente dataspruten og begynne med oppkobling. Skal få oppdatert her så fort det skjer noe. Har bare vært mye annet som har tatt tiden min i det siste.. Men nå går det mot varmere vær, og da kommer arbeidslysten også, håper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rønningen Skrevet April 10, 2013 Share Skrevet April 10, 2013 Jojo, men nå er det jo meldt drittvær til uka igjen:p Mye som mangler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå