Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett på et brukt BMW e34 M5 boddykit, som selgeren sier er originalt M5 kit, plokket fra en original M5... Hvordan kan jeg finne ut om det er ekte saker, eller om det er etterligning fra Dureflex e.l :?:

BTW: Noen som har erfaring med Duraflex sine boddykits? Er det mye modifisering som skal til?

Skrevet
BMW deler er stemplet med produksjonsdato og logo (og delernr.).

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Du kan jo sammenligne med bildene her: http://www.ebay.com/itm/BMW-E34-M5-S38- ... 0969273464

btw, "body kit" :P

okei :wink: men så har det seg sån at body kitet står på bilen jeg skal kjøpe, så jeg får ikke sett på baksiden. Men det er vel sån at den originale frontfangeren er todelt (leppa under er for seg selv) og de fleste etterligninger er i en hel del, så man kan kanskje se det på det viset og...?

Skrevet
Hvis det er duraflex går det ikke Ann å ta av støtlistene da de er støpt hele med alt av nips på.

Tror ikke orginalfangeren er 2 delt..

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Ja, det er sant. De crappy uoriginale fangerne har listene støpt fast i resten av fangere. Det er vel den beste måten å se forskjell på.

Man kan ikke ta av leppa nei.

Skrevet
Hvis det er duraflex går det ikke Ann å ta av støtlistene da de er støpt hele med alt av nips på.

Ja, det er sant. De crappy uoriginale fangerne har listene støpt fast i resten av fangere. Det er vel den beste måten å se forskjell på.

Her er et bilde av M5 fanger fra GS bildeler (vil tro den er original). Ser ut som om den er todelt...

ctzws55tv4viy5sy07sw.gif

Skrevet

Her er et bilde av M5 fanger fra GS bildeler (vil tro den er original). Ser ut som om den er todelt...

[ Bilde ]

Huff :oops:

Skulle vel ikke vært så bastant da. Har bare aldri sett den vært demontert fra resten av fangeren. Jaja, da har du jo enda mer å gå etter. Hvis du ser at den kan deles fra fangeren er det jo mest sannsynlig en ekte M5-fanger.

Skrevet
Hvorfor ber du ikke bare om delenr på delene? Så er det lett å finne ut...

fordi de er montert på bil?

Uhm, hva er vanskelig med å ta et speil og lys? Doh.......

Skrevet
Hvorfor ber du ikke bare om delenr på delene? Så er det lett å finne ut...

fordi de er montert på bil?

Uhm, hva er vanskelig med å ta et speil og lys? Doh.......

Er ikke noen ekspert jeg , vet heller ikke hvor delenummerene på en fanger er, så nå skal jeg holde kjeft...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...