Gå til innhold

1988 BMW E34, vinterbil, turbobygg???


Vegardb17
 Share

Anbefalte innlegg

Har denne doningen stående, om noen vil kjøpe den når jeg blir ferdig med den, skal plukke ut elvinduene, den store kjørecomputeren, fangerne, skjørta og kanskje diffen (sperre)

Må på etterkontroll. Skal prøve å få tatt feila før eventuelt salg.

Mangler bakre eksosanlegg

Dårlig handbrekk på høyre side

Bilen er ganske bra for rust, dørene er veldig fine, 1 bulk i bagasjelokk og 2 på panser

takluke

hvite blinklys

M20B25 med kvasskam, chip og større dyser, litt rufsete på tomgang, men går veldig bra!

Motor har gått 180000, karosseri har gått 437000

anthrazit interiør

Er også en 1988 mod, så du slipper avgasskravene (turbo bygg??)

Godkjent med 60/40 KAW og godkjent med 10x18 hjul i vognkort

Det negative med bilen er at girkassa hyler i 1, men girer ganske lett og fint

En del med elektriske feil, lamper som driver å slokner, sentrallåsen er litt kranglete

Div deksler og småtteri som er ødelagt eller mangler så bilen er litt skrangekasse

Slitt traversforing

Tenkte meg en pris rundt 8-9k, kom med bud

merk, fangerne følger ikke med, ikke mim felgene heller

03_1009114202_xl.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er nok fjøsmekk inni her. Lo ganske godt når jeg så at jeg måtte koble til den feite røde høytalerkablen for at vinduene, takluka og viskerene skulle funke :D Får bare håpe jeg kan redde frontfangern å ha den på den svarte 520'n min, og kjøpe m50b25 for pengene jeg får igjen for denne :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er nok fjøsmekk inni her. Lo ganske godt når jeg så at jeg måtte koble til den feite røde høytalerkablen for at vinduene, takluka og viskerene skulle funke :D Får bare håpe jeg kan redde frontfangern å ha den på den svarte 520'n min, og kjøpe m50b25 for pengene jeg får igjen for denne :D

I verste fall kan du jo lage en ratloook med fangeren onsdag du ikke klarer å berge den ;)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er nok fjøsmekk inni her. Lo ganske godt når jeg så at jeg måtte koble til den feite røde høytalerkablen for at vinduene, takluka og viskerene skulle funke :D Får bare håpe jeg kan redde frontfangern å ha den på den svarte 520'n min, og kjøpe m50b25 for pengene jeg får igjen for denne :D

Hehe! Det høres ikke bra ut :roll:

Når det gjelder det elektriske problemet så høres det ut som det er brudd i en "hovedsikring" under høyre baksete (Der batteriet egentlig skal være)

Lett å fikse :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...