Vegardb17 Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 Har denne doningen stående, om noen vil kjøpe den når jeg blir ferdig med den, skal plukke ut elvinduene, den store kjørecomputeren, fangerne, skjørta og kanskje diffen (sperre) Må på etterkontroll. Skal prøve å få tatt feila før eventuelt salg. Mangler bakre eksosanlegg Dårlig handbrekk på høyre side Bilen er ganske bra for rust, dørene er veldig fine, 1 bulk i bagasjelokk og 2 på panser takluke hvite blinklys M20B25 med kvasskam, chip og større dyser, litt rufsete på tomgang, men går veldig bra! Motor har gått 180000, karosseri har gått 437000 anthrazit interiør Er også en 1988 mod, så du slipper avgasskravene (turbo bygg??) Godkjent med 60/40 KAW og godkjent med 10x18 hjul i vognkort Det negative med bilen er at girkassa hyler i 1, men girer ganske lett og fint En del med elektriske feil, lamper som driver å slokner, sentrallåsen er litt kranglete Div deksler og småtteri som er ødelagt eller mangler så bilen er litt skrangekasse Slitt traversforing Tenkte meg en pris rundt 8-9k, kom med bud merk, fangerne følger ikke med, ikke mim felgene heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 Var noe kjent med den bilen der: viewtopic.php?f=12&t=26884 PS! Karroseriet har bare gått halvparten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hzh Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 Var noe kjent med den bilen der:viewtopic.php?f=12&t=26884 PS! Karroseriet har bare gått halvparten såg noe mer strøken ut en i dag da ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet November 19, 2012 Forfatter Share Skrevet November 19, 2012 Ææææææ, dæven den var strøken, helvetes ørstaværinger som råner i stykker flotte biler Er mye dill å få den slik den var desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 typisk bondegreier. fjøsmekk hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet November 19, 2012 Forfatter Share Skrevet November 19, 2012 Ja, er nok fjøsmekk inni her. Lo ganske godt når jeg så at jeg måtte koble til den feite røde høytalerkablen for at vinduene, takluka og viskerene skulle funke Får bare håpe jeg kan redde frontfangern å ha den på den svarte 520'n min, og kjøpe m50b25 for pengene jeg får igjen for denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet November 20, 2012 Share Skrevet November 20, 2012 Ja, er nok fjøsmekk inni her. Lo ganske godt når jeg så at jeg måtte koble til den feite røde høytalerkablen for at vinduene, takluka og viskerene skulle funke Får bare håpe jeg kan redde frontfangern å ha den på den svarte 520'n min, og kjøpe m50b25 for pengene jeg får igjen for denne I verste fall kan du jo lage en ratloook med fangeren onsdag du ikke klarer å berge den Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet November 20, 2012 Share Skrevet November 20, 2012 Slik som denne: "Smurfen" her på forumet sin tralle Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet November 20, 2012 Forfatter Share Skrevet November 20, 2012 Har tenkt såvidt på det, ser jo kulere ut enn original fangern Men sideskjørta var strøken da! bakfangern var heller ikke tipp topp, mangler 2 deksler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet November 20, 2012 Share Skrevet November 20, 2012 Ja, er nok fjøsmekk inni her. Lo ganske godt når jeg så at jeg måtte koble til den feite røde høytalerkablen for at vinduene, takluka og viskerene skulle funke Får bare håpe jeg kan redde frontfangern å ha den på den svarte 520'n min, og kjøpe m50b25 for pengene jeg får igjen for denne Hehe! Det høres ikke bra ut Når det gjelder det elektriske problemet så høres det ut som det er brudd i en "hovedsikring" under høyre baksete (Der batteriet egentlig skal være) Lett å fikse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimVolle Skrevet November 20, 2012 Share Skrevet November 20, 2012 Ææææææ, dæven den var strøken, helvetes ørstaværinger som råner i stykker flotte bilerEr mye dill å få den slik den var desverre Heiheihei! Ikke ta alle under samme kam Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet November 20, 2012 Share Skrevet November 20, 2012 Ææææææ, dæven den var strøken, helvetes ørstaværinger som råner i stykker flotte bilerEr mye dill å få den slik den var desverre Heiheihei! Ikke ta alle under samme kam Enig der ja! Alle Ørstinger er ikke slik.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet November 20, 2012 Forfatter Share Skrevet November 20, 2012 Hahaha, nei får håpe det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfrisvoll Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 bare 2 feil på eu? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet November 29, 2012 Forfatter Share Skrevet November 29, 2012 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå