Kjexx Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 Har noen spm angående videresalg av importbiler. Noen som har erfaringer med luksus sedaner? Tenker da på hvilket utstyr er populært, farge, motorstørrelse osv. Noe slikt som denne? http://mobile24.no/details.htm?id=16949 ... =〈=nor Eller er det bedre med denne? http://mobile24.no/details.htm?id=16927 ... =〈=nor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 535d med høy km er ikke akkurat lettsolgt bil i dagens "tunge" marked.. Skal du importere for vidresalg ville jeg satse på mer "kurant" type Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet November 19, 2012 Forfatter Share Skrevet November 19, 2012 Hva er kurant da? 525da? Med så mye utstyr som mulig? Hva er rette fargen på eksteriør og interiør. Er det noe spesielt av utstyr som er kjekt? Softclose og slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 Tror jeg ville begynt dette eventyret i en litt "lavere" divisjon.. Kan fort bli dyrt om du videreselger en problembil til en person som har lovverket i nattbordskuffa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet November 19, 2012 Forfatter Share Skrevet November 19, 2012 Det er jo derfor jeg spør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 E60 er generelt ikke noe lettsolgt bil.. Det er utrolig mye bil på markedet. Skulle jeg hatt inn en E60 ville jeg vel satset på en 525d/520d Touring og med lav km. Jo mer utstyr jo mer ettertraktet er de ofte. Jeg ville også lagt inn noen ekstra kroner så du kan kjøpe fra merkeforhandler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet November 19, 2012 Forfatter Share Skrevet November 19, 2012 Kommer eventuelt bare til å kjøpe av merkeforhandler ja. Har hørt det er myye tukling med kmstand osv på det private markedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 Å kjøpe fra privatpersoner er uansett dumt, da man (normalt) ikke får igjen den tyske momsen da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå