TurboAlven Skrevet Mai 20, 2013 Share Skrevet Mai 20, 2013 er jo selvfølgelig en smaksak men bilen er clean å fin slik den er nå, hvertfall i mine øyne. more is less er det jo noen som sier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderspr0 Skrevet Mai 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2013 Nye sommersko synes det ble langt bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 Det var andre boller, ja! Så flott ut nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 er jo selvfølgelig en smaksak men bilen er clean å fin slik den er nå, hvertfall i mine øyne.more is less er det jo noen som sier More is less? less is more tror jeg vi sier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderspr0 Skrevet Mai 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2013 er jo selvfølgelig en smaksak men bilen er clean å fin slik den er nå, hvertfall i mine øyne.more is less er det jo noen som sier More is less? less is more tror jeg vi sier Enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 er jo selvfølgelig en smaksak men bilen er clean å fin slik den er nå, hvertfall i mine øyne.more is less er det jo noen som sier More is less? less is more tror jeg vi sier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 More or less Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderspr0 Skrevet Mai 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2013 Føler at jeg aldri kan bli ferdig, har alltid lyst på småprosjekter og planer. Blir iallefall LED baklykter etter hvert. Samt lakkering av panser og frontfanger i høst. Kanskje en hjulbue til våren. Tenker også på billige vinterfelger, kanskje noe a 17". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderspr0 Skrevet Juni 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2013 Tenkte å gjøre noe med interiørlistene, mange sier karbon Men lurer litt på hva den heter den typen som er speilblank/ser mest likt ekte? Mange har den billigvarianten som er matt, og ser fake ut Noen som har en prisantydning? viewtopic.php?f=9&t=263196 Ser mange som legger ut sine E46'er som ser ut som ett uvær med masse feil/mangler, gått rundt 200.000 og litt rust til 80-100.000 kroner. Og de fleste jeg ser til den prisen er 316/318, dette er 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderspr0 Skrevet Juli 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2013 Interiøret er wrappet i Carbon, ble fornøyd med det meste. Girkulen ble dårlig, gadd ikke mer og gjorde noe for å ha midlertidig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hannesv Skrevet Juli 21, 2013 Share Skrevet Juli 21, 2013 chrom listene rundt vinduene ville jeg beholdt.. å ha alt svart, blir for svart spør du meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderspr0 Skrevet Juli 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2013 chrom listene rundt vinduene ville jeg beholdt.. å ha alt svart, blir for svart spør du meg.. Snakker du om eksteriør-listene eller interiør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderspr0 Skrevet August 5, 2013 Forfatter Share Skrevet August 5, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderspr0 Skrevet Januar 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2014 Tar opp denne igjen, noen tips? Splittere skal på, har M3 kopi speil som skal monteres inntil videre, vanlige M3 speil kommer. Skal hente bilen imorgen, ferdig på lakkering. Det ble framskjerm, panser, frontfanger og M3 kopi speilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skimz Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 Fine felger. Dim på dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå