Gå til innhold

bakrute problem e91

bmwvel
 Share

Anbefalte innlegg

Har problemer med att bakruta i bakluka opner seg når eg låser opp bilen. den opner seg også når bilen blir satt i revers eller når eg bremser. kan virke som det er gnag ein plass på kabler, så låsen får strømm når andre komponenter i bakluka får strømm.

men lurte på om noen andre har hatt dette problemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, virker som det skal nå så har ikke sett mer på det. Vet dette har vært problem på 5 serie og, en kompis måtte på BMW og bytte en føler. Skal høre med han hva det var:-)

ja, de hadde vert fint:) for før dette sjedde, virket verken knappen til opning av ruta eller vindusvisker bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest sannsynlig mikrobryter til bakruten eller ledningsbrudd! Åpne opp mikrobryteren spray på litt 6-66eller en elektrospray!

kan jo prøve det før eg begynner og opne ledningspølsa ja;)

Funket for meg:-)

men vindusvisker bak funker ikkje heller.. har det noe med bryteren bak og gjera?

er sikkert brudd i ledninger ein plass..:-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest sannsynlig mikrobryter til bakruten eller ledningsbrudd! Åpne opp mikrobryteren spray på litt 6-66eller en elektrospray!

Hvordan åpner jeg opp microbryteren? Og hvor skal jeg spraye?

Jeg har e-61 og der er det et deksel på utsiden av der selve bryteren er! Bare vippet det forsiktig av med et tynt flatt skrujern! Fant mye fukt inni der og tørket det jeg klarte med papir og varmet litt med varmluftpistol for deretter å spraye på alt inni der! Ikke vær redd for bruke en del spray!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har e-61 og der er det et deksel på utsiden av der selve bryteren er! Bare vippet det forsiktig av med et tynt flatt skrujern! Fant mye fukt inni der og tørket det jeg klarte med papir og varmet litt med varmluftpistol for deretter å spraye på alt inni der! Ikke vær redd for bruke en del spray!

Hei - jeg åpnet bryteren, og der var enden av en flat "kabel" som gikk inn i en slags gele-aktiv plugg. Skal jeg spraye inn bak denne gele-pluggen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei - jeg åpnet bryteren, og der var enden av en flat "kabel" som gikk inn i en slags gele-aktiv plugg. Skal jeg spraye inn bak denne gele-pluggen?

Jeg sprayet over alt inni der! Ikke vær redd for å spraye på alt! Tar ikke skade av det!! La det virke en stund og trykk gjentatte ganger på bryter knappen og tørk vekk det verste overskuddet. Var det fukt inni bryteren din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...