Tnk Skrevet November 21, 2012 Share Skrevet November 21, 2012 Kjenner noen til denne bilen her? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=38435286 Kjenner ikke så godt til bmw verdenen,,ser SS Perfomance har bygget om ganske mange biler. Blir bilene helt ribbet og bygget 100% om eller er det forskjeller på en orginal bil av noe slag? hva i så fall? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet November 21, 2012 Share Skrevet November 21, 2012 Denne har cd spiller ser jeg. Det har ikke en original. Vet ikke hvordan det er med klima? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet November 21, 2012 Share Skrevet November 21, 2012 var ikke cd spiller et tilleggsvalg til csl'en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 21, 2012 Share Skrevet November 21, 2012 Både CD-spiller og klimaanlegg kunne man få som originalt ekstrautstyr. Jeg leste i en annen tråd her inne at det skulle være endel flere sveiser i karosseriet på en original M3 kontra en vanlig 3-serie. Om dette er tilfellet får nok ikke en bil disse under ombygningen. Selve ombyggingen blir vel gjort forskjellig etter hva man skal bygge til og fra og hvem som gjør jobben. På noen biler blir minst mulig byttet ut, da dette er lettest, raskest og billigst, mens andre igjen bytter ut det aller meste. Hva SSP gjør aner jeg ikke, men det har de sikkert svar på selv. En uoriginal bil vil nok aldri få samme samlerstatus og verdi som en original, men verdifallet trenger nødvendigvis ikke å være større på en uoriginal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet November 21, 2012 Share Skrevet November 21, 2012 Denne har cd spiller ser jeg. Det har ikke en original. Vet ikke hvordan det er med klima? Det kunne bestilles. Klima måtte også bestilles ekstra noe de fleste som kjøpte CSL gjorde har jeg forstått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet November 21, 2012 Share Skrevet November 21, 2012 Det med de få sveise pungtene noen har hengt seg oppi, er bare flise spikkerei, fra noen som aldrig får seg en grom M3. Ja, på E30 som er litt myk, og man kjører med coilovers osv, kan det så vitt merkes. Men på nye biler son det er sveisa så mye på, merker man det ikke. Å ja, jeg har eid "noen" M3er, både org og ombygde, så dette vet jeg. Denne her, er det vel kjøpt en masse helt nye deler på, og har ikke godt noen ting. Så mener denne prisen er kjempe billig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 Var det ikke forsterket pappgolv i bagasjen på disse CSLene orginalt? Ser for meg Tarjei tar turen til Byggmax eller Europris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 Stemmer det, Oddis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå