Kjexx Skrevet Mai 20, 2013 Share Skrevet Mai 20, 2013 Fikk mail ang forsikring.. Hi Patrick,It needs to be vehicle insurance that you provide. So a policy certificate would be fine.Kind regards, Dekslene er sendt fra london, men helligdager vet dere.. 33 Dager igjen-. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 20, 2013 Share Skrevet Mai 20, 2013 Da holder det med greencard da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Mai 20, 2013 Share Skrevet Mai 20, 2013 Det virker slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 20, 2013 Share Skrevet Mai 20, 2013 Grønt forsikringskort burde holde iom. at Modball ikke er et billøp, men en artig roadtrip (biltur) med innlagte fester i forskjellige byer. Det er ingen tidtakning og man kan heller ikke vinne priser for å være hurtigst mellom f.eks to byer. Arrangørene understreker at bilturen foregår på offentlige veier og at de lover/regler som gjelder der skal følges. Underforstått at all villmannskjøring er på eget ansvar... The Modball Rally is not a timed event in any way nor is it a race of any kind, at Modball we focus on the events each night during the rally. The event brings together people from all over the world for a week they’ll never forget. Modball encourages safe driving and works with authorities to enable the safest event possible. http://modball.com/rally/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Mai 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2013 Grønt forsikringskort burde holde iom. at Modball ikke er et billøp, men en artig roadtrip (biltur) med innlagte fester i forskjellige byer. Det er ingen tidtakning og man kan heller ikke vinne priser for å være hurtigst mellom f.eks to byer. Arrangørene understreker at bilturen foregår på offentlige veier og at de lover/regler som gjelder der skal følges. Underforstått at all villmannskjøring er på eget ansvar... The Modball Rally is not a timed event in any way nor is it a race of any kind, at Modball we focus on the events each night during the rally. The event brings together people from all over the world for a week they’ll never forget. Modball encourages safe driving and works with authorities to enable the safest event possible. http://modball.com/rally/ Har ikke fulgt med her på en stund, selv om jeg startet den. Mye skole/ eksamener osv. Ferdig på torsdag. Så da blir det fokus på å få alt klart. Angående forsikring så kan ikke jeg heller se at det skulle være behov for noe som helst mer enn at man viser til at bilen faktisk er forsikret. Skal vi kjøre på bane underveis eller lignende stiller det seg andreledes. Men som deltakere på modball blir man kastet ut vist man exempelvis vedder om å komme først frem til en destinasjon. Det hele er bare masse entusiaster som er ute å cruiser sammen. Ja, det er nummer på bilene. Men sålenge det ikke står i papirene dine at du ikke har lov til å klistre nummer på bilen. Så tror jeg at dette går helt fint. Men vist noen ønsker å undersøke litt ekstra nøye, så sitter resten av gruppen pris på det. Skal hjem å diskutere planene med bilen til helgen/tidligt neste uke. Kommer til å bli en morro måned vi har i vente! Og btw, før-festen hadde dresskode. Så må nok ta med dressen på tur også, vet ikke om jeg får plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Mai 20, 2013 Share Skrevet Mai 20, 2013 Grønt forsikringskort burde holde iom. at Modball ikke er et billøp, men en artig roadtrip (biltur) med innlagte fester i forskjellige byer. Det er ingen tidtakning og man kan heller ikke vinne priser for å være hurtigst mellom f.eks to byer. Arrangørene understreker at bilturen foregår på offentlige veier og at de lover/regler som gjelder der skal følges. Underforstått at all villmannskjøring er på eget ansvar... The Modball Rally is not a timed event in any way nor is it a race of any kind, at Modball we focus on the events each night during the rally. The event brings together people from all over the world for a week they’ll never forget. Modball encourages safe driving and works with authorities to enable the safest event possible. http://modball.com/rally/ Har ikke fulgt med her på en stund, selv om jeg startet den. Mye skole/ eksamener osv. Ferdig på torsdag. Så da blir det fokus på å få alt klart. Angående forsikring så kan ikke jeg heller se at det skulle være behov for noe som helst mer enn at man viser til at bilen faktisk er forsikret. Skal vi kjøre på bane underveis eller lignende stiller det seg andreledes. Men som deltakere på modball blir man kastet ut vist man exempelvis vedder om å komme først frem til en destinasjon. Det hele er bare masse entusiaster som er ute å cruiser sammen. Ja, det er nummer på bilene. Men sålenge det ikke står i papirene dine at du ikke har lov til å klistre nummer på bilen. Så tror jeg at dette går helt fint. Men vist noen ønsker å undersøke litt ekstra nøye, så sitter resten av gruppen pris på det. Skal hjem å diskutere planene med bilen til helgen/tidligt neste uke. Kommer til å bli en morro måned vi har i vente! Og btw, før-festen hadde dresskode. Så må nok ta med dressen på tur også, vet ikke om jeg får plass. Sendte mail å spurte, fikk svar av de: Hi Patrick,It needs to be vehicle insurance that you provide. So a policy certificate would be fine.Kind regards, Så greencard holder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 21, 2013 Share Skrevet Mai 21, 2013 Dressene mine er med på turen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Mai 21, 2013 Share Skrevet Mai 21, 2013 Såppas? Kanskje litt varmt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 21, 2013 Share Skrevet Mai 21, 2013 Pfft... Sort sommer dress og grå sommerdress funker fett Må jo kjøre litt stil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Mai 21, 2013 Share Skrevet Mai 21, 2013 Tar med grå dress sjæl.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 21, 2013 Share Skrevet Mai 21, 2013 uten striper i hope? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Mai 21, 2013 Share Skrevet Mai 21, 2013 Jepp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mai 21, 2013 Share Skrevet Mai 21, 2013 det er en liten fare for at bilen min ikke blir klar til turen.. den skal på verksted men vet ikke om det er klart til turen går.. krysser fingrene for at det går bra men begynner og bli knapt med tid.. så om dere kjenner noen som er int i og kjøpe mine plasser på turen (bil og fører + en passasjer) så kan det være mulig jeg selger for en hyggelig pris om bilen ikke blir klar.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Mai 21, 2013 Share Skrevet Mai 21, 2013 Må jo være med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mai 21, 2013 Share Skrevet Mai 21, 2013 Må jo være med? håpet er jo selvsakt at den skal bli ferdig så vi kan være med men det er ikke håp om og komme til på verksted før om tidligst 2,5-3 uker også skal de bytte girkasse så det går fort noen dager på verksted før den er klar :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå