Julianv Skrevet Desember 19, 2012 Share Skrevet Desember 19, 2012 Bør skynde deg da ikke mange plassene igjen! Hehe, blir jo bare artig med masse nordmenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Desember 19, 2012 Share Skrevet Desember 19, 2012 forsto sv90 skulle delta ifl facebookstatusen hans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Desember 19, 2012 Share Skrevet Desember 19, 2012 Stemmer det du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Desember 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2012 2 nye norske biler er påmeldt En kamerat av meg, og en kamerat av Joffen Det ene blir en Z4 coupe 3.0SI og det andre ser ut som det blir en A5 3.0tdi quattro Så nå er vi 9 norske biler! Hva mener du med to nye norske? Teller du meg som en av de nye? Eller er det en til z4coupe med ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 19, 2012 Share Skrevet Desember 19, 2012 Dette blir jo ikkeno morro lenger...BARE nordmenn jo... Har faktisk ikke rukket å melde meg på enda! Men ikveld, kl 2300 er jeg påmeldt no matter what!!! Naaah, tviler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Desember 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2012 Dette blir jo ikkeno morro lenger...BARE nordmenn jo... Har faktisk ikke rukket å melde meg på enda! Men ikveld, kl 2300 er jeg påmeldt no matter what!!! Vi ventet på påmeldingen din! Vi tar over Modball!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Tommy Skrevet Desember 19, 2012 Share Skrevet Desember 19, 2012 2 nye norske biler er påmeldt En kamerat av meg, og en kamerat av Joffen Det ene blir en Z4 coupe 3.0SI og det andre ser ut som det blir en A5 3.0tdi quattro Så nå er vi 9 norske biler! Hva mener du med to nye norske? Teller du meg som en av de nye? Eller er det en til z4coupe med ?? Du er ikke en av de nye nei, blir muligens en z4 coupe til ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Desember 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2012 Awesome ! Holder den Z'en til på forumet her? Uansett skambra med flere biler. Er disse to siste fra våre trakter? Tenker i forhold til turen nedover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Desember 19, 2012 Share Skrevet Desember 19, 2012 Z'en er ikke kjøpt enda hehe. Men er snakk om SV90 som hadde E46m3 med 550kittet til ess. Bor i bergen begge disse to ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Desember 19, 2012 Share Skrevet Desember 19, 2012 Dette blir jo ikkeno morro lenger...BARE nordmenn jo... Har faktisk ikke rukket å melde meg på enda! Men ikveld, kl 2300 er jeg påmeldt no matter what!!! Naaah, tviler. Nå er jeg spent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Desember 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2012 Z'en er ikke kjøpt enda hehe. Men er snakk om SV90 som hadde E46m3 med 550kittet til ess.Bor i bergen begge disse to ja Jeg forstår! Hvist han vil ha presse i Z'en må han gå for m-coupen. Det kunne jeg godt tengt meg også! Men det er bare 7 ledige plasser nå, så de må hive seg rundt. Har gått litt seint med de siste plassene, men det kan fylle seg opp på en dag nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Desember 20, 2012 Share Skrevet Desember 20, 2012 Hehe, blir nok ikke presse på denne De har bestilt og betalt så de dukker opp på siden snaaarest! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Desember 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2012 Konge! Da blir vi 5 som kjører ned ilag da! Sinnsykt bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 20, 2012 Share Skrevet Desember 20, 2012 Did it last night... ikke innen kl 23...men før kl 03 inatt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Desember 20, 2012 Share Skrevet Desember 20, 2012 Konge en kompis av meg var med på noe lignende for noen år siden, kanskje det var det samme løpet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå