Gå til innhold

Min E36 328i Coupé M-tech.. Sommermodus!

Ryeng1
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 400
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva tar du for et kit? og hilken watt styrke å kelving selger du?

Skaffer H1,H3,H4,H7,H8,H11 og HB4 Xenon samt alt av LED, US oppsett og AE pærer til nyere Bmwer.. :) Pris for xenonkit m/Canbus koster 1.050,- (Kan brukes på ALT av nye biler uten feilmelding etc). Pris for xenonkit uten Canbus koster 750,-.

Skaffer pærer i følgende Kelvin: 3.000k, 4.300k, 6.000k, 8.000k. Får også tak i 10.000k og 12.000k på bestilling. Noe leveringstid må påregnes på disse to.

Skaffer 35w,55w,75w og 100w ballastere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt man har en rolig dag på jobben, så man har litt tid tilovers på eBay! Ble bestilt en liten del til :)

- Grøftelys blind deksler i matt svart (prøve å se

hvordan det blir)

Blir også montert Xenon i grøftelysa ikveld. Legger samtidig på Lamin-X tint film på lampene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se om du finner en lur måte å legge de ballastene på da, sånn at de ikke blir synlige:p Den var i hvert fall sykt strøken og ryddig i motorrommet når jeg hadde den. Er vel ikke noe dårligere nå:)

Sent from my iPhone 5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se om du finner en lur måte å legge de ballastene på da, sånn at de ikke blir synlige:p Den var i hvert fall sykt strøken og ryddig i motorrommet når jeg hadde den. Er vel ikke noe dårligere nå:)

Sent from my iPhone 5

Gjenstår å se hvor de blir plassert, veit det er balletrangt nedi der.. Men skal nok få det til på et vis :) Er slimballastere så tar ihvertfall ikke store plassen.

Motorrommet er fortsatt relativt strøkent, no worries! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tar du for et kit? og hilken watt styrke å kelving selger du?

Skaffer H1,H3,H4,H7,H8,H11 og HB4 Xenon samt alt av LED, US oppsett og AE pærer til nyere Bmwer.. :) Pris for xenonkit m/Canbus koster 1.050,- (Kan brukes på ALT av nye biler uten feilmelding etc). Pris for xenonkit uten Canbus koster 750,-.

Skaffer pærer i følgende Kelvin: 3.000k, 4.300k, 6.000k, 8.000k. Får også tak i 10.000k og 12.000k på bestilling. Noe leveringstid må påregnes på disse to.

Skaffer 35w,55w,75w og 100w ballastere.

Kult! US opsett? er det samme som dette? http://www.autolights.no/products/us-bl ... cAodujEA8g

hva tar du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallaa, har tråd på bilen ja? :) og du bestilte gromrattet som vi snakka på ja? Misunnelig!

Får komme oppover til dere en dag og Skrense bittelitt :)

Åjadda! Må tell det å veitu ;)

Bestilte rattet her om dagen, ble julegave til bilen 8) Men tror ikke det ankommer Norge før om 16 dagers tid, så bilen blir stående innpå verksted ei ukestid til jeg får det nye siden det gamle er solgt og skal leveres i slutten av neste uke.

Det får du/dere gjøre vettz, bra føre over her nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen MÅ ned nå føler jeg. Er heller ikke fornøyd med Bilstein B10 understellet som står på, så da slår jeg to fluer i en smekk. Litt usikker på hva slags understell jeg skal handle denne gangen, vipper mellom Vmaxx og Supersport. Dropper H&R da jeg ikke skal ha bilen mer enn til rundt Mai neste år og det koster vesentlig mer.

Noen som har erfaringer med Vmaxx? Supersport Black Evolution har jeg hatt på 6 av mine tidligere biler (og det er en grunn til det) men snakket med et par som har kjørt med Vmaxx og de sier det fungerer overraskende bra i forhold til prisen. Må ut med 3.300,- så er ikke akkurat mye å klage på, så sålenge dette settet ikke knirker eller er alt for sprettent så er det aktuelt for min del. Må også kunne senkes bortimot 110mm foran og 60mm bak.

Tar imot innspill! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble pent med Xenon! :)

Siden jeg ikke fikk tak i gule H1 pærer før neste mnd så syns jeg kun gulfilmen på grøftelysa ble litt for blass.. Så satt inn 6000k i grøftelys + lamin-x tint film så jeg slipper å lyse opp alt for mye. I kjørelysa ble det satt inn 8000k samt Lamin-X tint film. Ble veldig pent lysbilde og en litt annen look enn før. Fikk også en haug med stickers igår, så ble satt på noen litt her og der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...