Ryeng1 Skrevet Desember 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2012 Nå synes jeg bmw-en kler å være urørt, bla fordi den var så strøken ta du overtok den, men fy f*** så fete de andre bilene dine var! Spesielt A3-en Syns den ble litt for standard uten noe som helst ekstra. Men det er meg, må liksom gjøre litt småting Takk for det, savner alle 3 igrunn.. Orker ikke tenke på hvor mange timer som ble brukt på disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 30, 2012 Share Skrevet Desember 30, 2012 Jeg også digga den a3'n den golfen mener jeg har sett i Kongsvinger.. Ikke interessert i audi igjen da? Har en som jeg skal selge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2012 Jeg også digga den a3'n den golfen mener jeg har sett i Kongsvinger.. Ikke interessert i audi igjen da? Har en som jeg skal selge A3en var morsom den, Quattro og litt dieselsprut er alltid gøy Golfen går oppi Tromsø nå, men jeg vet det går en orange speed limited edition Golf i Kongsvinger også, men denne skal visstnok være litt mer "orginal". Var på den "siden" et par ganger mens jeg hadde Golfen, håpet på jeg skulle dulte borti han men dårlig med det gitt.. =/ Da må det isåfall bli hvit Audi A5 med 2xS-Line. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2012 Finn.no annonsen: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=39031763 Løp og kjøp! Velholdt eksemplar det ikke kryr av i landet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 30, 2012 Share Skrevet Desember 30, 2012 Hva skjedde her? Du har vel ikke hatt bilen lengre enn 2 mnd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Desember 30, 2012 Share Skrevet Desember 30, 2012 Lykke til med salg, flott bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2012 Hva skjedde her? Du har vel ikke hatt bilen lengre enn 2 mnd? Lei gammel bil rett og slett. Ingen annen grunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2012 Lykke til med salg, flott bil. Takk for det, 122 visninger første 30 min lover jo bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Desember 30, 2012 Share Skrevet Desember 30, 2012 Hvis du har flere bilder av den røde a3, så må du gjerne sende de på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2012 Hvis du har flere bilder av den røde a3, så må du gjerne sende de på pm Har vel rundt 150 bilder av bilen fra start til ferdig resultat, så hva vil du ha bilder av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Desember 30, 2012 Share Skrevet Desember 30, 2012 Slutt bilder digga den igrunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2012 Slutt bilder digga den igrunn Ordner bilder om litt, må en tur på verksted nå sender deg pm ikveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Desember 30, 2012 Share Skrevet Desember 30, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hvalabyn Skrevet Desember 30, 2012 Share Skrevet Desember 30, 2012 http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 300&type=3 Her kan du jo se alle? Selv liker jeg de røde Audiene best! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Desember 31, 2012 Share Skrevet Desember 31, 2012 Sjekka garasjemappa di på facebook, sykt mange biler du har hatt som er gjennomføøøørt! imponert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå