Gå til innhold

Min E36 328i Coupé M-tech.. Sommermodus!

Ryeng1
 Share

Anbefalte innlegg

Sjekka garasjemappa di på facebook, sykt mange biler du har hatt som er gjennomføøøørt! imponert!

Takk for det, utrolig hyggelig å høre :) Gått med en del timer og penger på mange av disse, men jaggu er det morro å da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 400
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvilke bud har du fått. Greit å nevne dette slik at du ikke får mange like lave eller lavere bud.

Som nevnt i annonsen står det klart og tydelig: "skambud er unødvendig da bilen ikke MÅ selges". Så for meg så er bud på 100k og 110k under skambud.

Bilen kan selges for 125k ved kjapp avgjørelse inkl reg, ferdig shinet og levert på Gardermoen om evt kjøper kommer med fly. Ny radiator blir montert på fredag (lang leveringstid fra Danmark) så bilen er klar for ny eier f.o.m Lørdag 5.Januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatert annonsen på finn.no samt ny pris :) 125.000,- inkl omreg. Stort lavere går jeg ikke, da skal den heller få stå pent og tørt på verksted framover.

Sitter å funderer på hva neste bil skal bli. Blir enten E91 eller E60 slik det ser ut nå. Kriterier:

- M-Sport

- Navi

- AE lykter med Xenon

- Km.stand: under 130".

- Motor: minimum 318d (143hk) eller 520d (163hk) Men helst 320d (163hk/177hk er hipp som happ - chippes anyways)

- Farge: hvit, LeMans blå eller svart KAN gå om bilen ikke er maskinvasket og generelt godt holdt i lakken.

- Modell: fra 2006 og nyere.

- Pris opptil 260k.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatert annonsen på finn.no samt ny pris :) 125.000,- inkl omreg. Stort lavere går jeg ikke, da skal den heller få stå pent og tørt på verksted framover.

Sitter å funderer på hva neste bil skal bli. Blir enten E91 eller E60 slik det ser ut nå. Kriterier:

- M-Sport

- Navi

- AE lykter med Xenon

- Farge: hvit, LeMans blå eller svart KAN gå om bilen ikke er maskinvasket og generelt godt holdt i lakken.

- Pris opptil 260k.

Glunt med god smak du! ;) er det gunsmoke lyktfilm du har forran eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- M-Sport

- Navi

- AE lykter med Xenon

- Pris opptil 260k.

Glunt med god smak du! ;) er det gunsmoke lyktfilm du har forran eller?

Trappet ned fra 300-315k så noen av kriteriene gikk bort (desverre). Skulle gjerne hatt panorama takluke og avtagbart hengerfeste også, men tviler på at jeg får alt dette til den rette sum av 250-260k.. ^^

Montert Tint på frontlyktene og Yellow på fjernlysreflektoren.. :)

Kommer nye og bedre bilder av Bmwen nå iløpet av morgendagen, vært mye jobbing og lite søvn de siste dagene og er uten bil så vanskelig å komme seg på verskted til tider også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er bilen friskmeldt! Fikk byttet radiator og lufta systemet ordentlig så nå er alt i skjønneste orden igjen :) Fikk samtidig montert det nye girkule trekket og håndbrekk trekket. Details is everything! BMW Performance girkula i alcantara ankommer på mandag. Bilder av alt montert kommer da :)

Ellers har det vært stor pågang på nettet, med 2802 visning og 20 stk som har lagret bilen i sine favoritter de første 5 dagene. Fått to bud samt et innbytte forslag men som nevnt så er det kun rent salg som gjelder.

Løp og kjøp folkens! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topp tips? Hadde bilen vært slik den er på side 1 her i tråden - tror jeg faktisk du kunne fått det du krever for denne bilen! For ett smykke!

Du må ha en entusiast for å få solgt den til den prisen - og de er svært sjeldent intr i klistremerke-bil med harry sotelykter :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topp tips? Hadde bilen vært slik den er på side 1 her i tråden - tror jeg faktisk du kunne fått det du krever for denne bilen! For ett smykke!

Du må ha en entusiast for å få solgt den til den prisen - og de er svært sjeldent intr i klistremerke-bil med harry sotelykter :) :)

Som Spruddel sier: Er folk virkelig såå tafatte at de ikke klarer å rive av noen stickers etc så kan de heller la være å kjøpe bilen.

Bilen er i veldig god stand og ser meget bra ut utvendig som innvendig mtp lakk, slitasje etc. Kommer det en som er interessert i bilen blir jeg veldig overrasket om han ikke tar den med hjemover. :) Even og Lasse (tidligere eiere) har vært veldig flinke med vedlikehold. :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...