Ryeng1 Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2013 Grattis med en verdig erstatter. Du blir nok fornøyd med den! Hvordan går det med salget av 328'n? Komforvogn i en egen klasse de her, gleder meg til å kjøre fra Bergen og hjem til Hadeland faktisk Bruker de 19" sommerfelgene som står på som vinterfelger. Handlet 235/35-19 Nokian Hakka R. Spent på disse hjula! Hatt 3 interessere siste uka, og de lover ditt og datt men hører ikke noe mer fra de.. Mye useriøst i disse prisklassene merker jeg.. Men som jeg har sagt, bilen MÅ ikke selges så går ikke stort mer ned i pris heller. Venter på et par gromdeler fra Tyskland as we speak, så bilen blir bra nå den 328'en blir parkert på verksted imorgen, så da blir den ihvertfall gjort klar og blir stående urørt framover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 DA ble det bil Ble denne som jeg nevnte her om dagen. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=39186427 Tar flyet opp til lokalene våre i Bergen å henter denne godbiten nå på lørdag, så blir det en ordentlig kjøretur hjemover på litt over 7 timer. Kjører om Lærdalen og Hemsedal. Spådd bra vær også, så det ser iallefall lovende ut! Skal opp til Hemsedal på lørdag, kanskje jeg ser deg på veien da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2013 DA ble det bil Ble denne som jeg nevnte her om dagen. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=39186427 Tar flyet opp til lokalene våre i Bergen å henter denne godbiten nå på lørdag, så blir det en ordentlig kjøretur hjemover på litt over 7 timer. Kjører om Lærdalen og Hemsedal. Spådd bra vær også, så det ser iallefall lovende ut! Skal opp til Hemsedal på lørdag, kanskje jeg ser deg på veien da Skal ikke se bortifra det da nei, passerer vel Hemsedal rundt 15 tiden hvis ting går etter planen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 Er da jeg har planer om å være der også, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2013 Er da jeg har planer om å være der også, hehe Du får blinke og vinke hvis du ser en blank 5'er rallenes ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins1 Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 Grattis med fin 5`er ^^ Looking good Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
<BeamerZ> Skrevet Januar 16, 2013 Share Skrevet Januar 16, 2013 Hvordan går salget Jonas? Strøken 5'er du har fått deg, gratulerer! Hørte deg forresten på P4 her om dagen Synd du ikke vant da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Januar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2013 Grattis med fin 5`er ^^ Looking good Takk for det, Martinsen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Januar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2013 [quote name=]Hvordan går salget Jonas? Strøken 5'er du har fått deg, gratulerer! Hørte deg forresten på P4 her om dagen Synd du ikke vant da God kvæll Joda, har flere interesserte men budene er for lave. Og som det står i annonsen så MÅ jeg ikke selge, kan fint ha begge Bmw'ene. Så vi får se hvordan et evt salg går Haha, trøtt som ei strømpe itillegg til hjernteppe når det først kommer til saken Ikkje braa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2013 Skjer lite om dagen her igrunn, men kan jo oppdatere med et par ferske bilder.. Lufta 328'en igår, så ble en liten vask i samme slengen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Januar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2013 Etter 3 useriøse kjøpere så vurderer jeg å beholde bilen og heller gjøre den komplett ferdig iløpet av våren. Lar finn annonsen gå til Tirsdag 29.Januar, så hvis noen er interesserte, vær kjapp PS: Sjekk forsikring først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2013 Da fjernes 328'en fra salg, og div deler er på vei og ramler inn døra iløpet av de kommende ukene.. Følgende er bestilt: - 17" Speedtech BBS RS sommerfelger i 8" & 9" (Senteret skal lakkeres hvitt) - Justerbart senkesett - BMW Performance shortshift girkule - Matt svarte M-pedaler Så da kan sommer'n snart komme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Februar 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2013 Får holde litt liv i tråden med noen ferske bilder! Nå har bilen stått stille i 2 uker, så var på tide med en luftetur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 like pent som alltid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Meget pent Mr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå