Gå til innhold

Min E36 328i Coupé M-tech.. Sommermodus!

Ryeng1
 Share

Anbefalte innlegg

Grattis med en verdig erstatter. Du blir nok fornøyd med den! Hvordan går det med salget av 328'n?

Komforvogn i en egen klasse de her, gleder meg til å kjøre fra Bergen og hjem til Hadeland faktisk :) Bruker de 19" sommerfelgene som står på som vinterfelger. Handlet 235/35-19 Nokian Hakka R. Spent på disse hjula!

Hatt 3 interessere siste uka, og de lover ditt og datt men hører ikke noe mer fra de.. Mye useriøst i disse prisklassene merker jeg..

Men som jeg har sagt, bilen MÅ ikke selges så går ikke stort mer ned i pris heller.

Venter på et par gromdeler fra Tyskland as we speak, så bilen blir bra nå den :)

328'en blir parkert på verksted imorgen, så da blir den ihvertfall gjort klar og blir stående urørt framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 400
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

DA ble det bil :)

Ble denne som jeg nevnte her om dagen.

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=39186427

Tar flyet opp til lokalene våre i Bergen å henter denne godbiten nå på lørdag, så blir det en ordentlig kjøretur hjemover på litt over 7 timer. Kjører om Lærdalen og Hemsedal. Spådd bra vær også, så det ser iallefall lovende ut! :)

Skal opp til Hemsedal på lørdag, kanskje jeg ser deg på veien da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DA ble det bil :)

Ble denne som jeg nevnte her om dagen.

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=39186427

Tar flyet opp til lokalene våre i Bergen å henter denne godbiten nå på lørdag, så blir det en ordentlig kjøretur hjemover på litt over 7 timer. Kjører om Lærdalen og Hemsedal. Spådd bra vær også, så det ser iallefall lovende ut! :)

Skal opp til Hemsedal på lørdag, kanskje jeg ser deg på veien da ;)

Skal ikke se bortifra det da nei, passerer vel Hemsedal rundt 15 tiden hvis ting går etter planen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=]Hvordan går salget Jonas? Strøken 5'er du har fått deg, gratulerer! :)

Hørte deg forresten på P4 her om dagen ;) Synd du ikke vant da :(

God kvæll :)

Joda, har flere interesserte men budene er for lave. Og som det står i annonsen så MÅ jeg ikke selge, kan fint ha begge Bmw'ene. Så vi får se hvordan et evt salg går :)

Haha, trøtt som ei strømpe itillegg til hjernteppe når det først kommer til saken :P Ikkje braa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 3 useriøse kjøpere så vurderer jeg å beholde bilen og heller gjøre den komplett ferdig iløpet av våren. Lar finn annonsen gå til Tirsdag 29.Januar, så hvis noen er interesserte, vær kjapp :)

PS: Sjekk forsikring først!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fjernes 328'en fra salg, og div deler er på vei og ramler inn døra iløpet av de kommende ukene.. :)

Følgende er bestilt:

- 17" Speedtech BBS RS sommerfelger i 8" & 9" (Senteret skal lakkeres hvitt)

- Justerbart senkesett

- BMW Performance shortshift girkule

- Matt svarte M-pedaler

Så da kan sommer'n snart komme! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...