Gå til innhold

Min E36 328i Coupé M-tech.. Sommermodus!

Ryeng1
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 400
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå ble den mye penere foran. For min del så er fronten perfekt sånn som den er nå! Trenger ikke AE. Jeg syns det er forbeholdt nyere BMW'er.

Jeg er veldig vinglepetter når det gjelder AE ringene.. Syns bilen er litt for kjedelig foran med US oppsettet når jeg monterte mørke blinkere. Så mulig jeg prøver med vanlige parklys i fjernlysreflektoren igjen for å se.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grisefet den 328n :D ble perfecto nu! var det tint lamin x forran? er så usikker på om jeg skal gå for tint eller gunsmoke forran.. tips?:D

Hadde jeg vært deg, hadde jeg valgt tint filmen. Den toner ned lykta akkurat passe samtidig som at du ikke mister ALT for mye lys. Velger du gunsmoke så syns nesten ikke innmaten i lykta di. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble lekkert! Justerbar shortshift du har eller?

Veldig fornøyd med disse oppgraderingene! Behagelig og godt ratt, og at både girkula og rattet er i behagelig alcantara trekker ikke akkurat ned heller ;)

Stemmer, justerbar i høyde og giroverføring :)

Forresten bestilt opp et sett med mattsvarte M-pedal. Jeg hater regelrett de pedalene som sitter i nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så i hvertfall veldig lav ut :P Sorte pedalet blir heller ikke feil! Skal du ha med begge bilene dine på treff til sommeren eller? :D

BMW Performance kula er relativt lav fra før, så måtte faktisk justere opp gjengene 2 runder for i det heletatt få bilen i gir mtp armlene..^^

Syns de pedalene ser så billig ut, så de skal vekk fortest mulig.

Planen er å ha E60'en og denne ferdig til 1.Mai. Men er totalt påkost på nærmere 50.000,- som gjenstår så jeg får se hvilken jeg prioriterer høyest. Sommerfelger og justerbart til denne er klart, ligger hos leverandøren min å venter på våren.. :)

Er sommerfelga til E60'en som drar opp her, så får se hva jeg gjør først! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor kjøpte du girkula? trakk akkurat min girstang pluss handbrekk som i samme greia som du:D å en slitt mtech skinn girkule skled ikke inn lengre..

Orginal BMW Performance del som du får kjøpt hos BMW, GS og Schmiedmann. Koster omlag tusenlappen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...