Ryeng1 Skrevet November 26, 2012 Forfatter Share Skrevet November 26, 2012 Sies du skal bekke 220 hk med m50 innsug, blir bedre over 4000omdr Ja litt så! hehehe Hmm.. Interessant! Mye koster nytt innsug? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet November 26, 2012 Forfatter Share Skrevet November 26, 2012 Nydelig og strøken e36! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet November 26, 2012 Forfatter Share Skrevet November 26, 2012 M52B28 har strupet innsug for å ikke komme over 193hk (sikkert noe krav), M50B20 derimot er samme innsug(?) bare u/strupet. Jeg har hørt rundt 205-210hk, men somsagt bare rykter. Høres jo ut som det hjelper litt dette.. Men da er vel det største spørsmålet om hvor mye slikt ligger på i pris og hvor mye jobb det evt er å bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 M52B28 har strupet innsug for å ikke komme over 193hk (sikkert noe krav), M50B20 derimot er samme innsug(?) bare u/strupet. Jeg har hørt rundt 205-210hk, men somsagt bare rykter. Høres jo ut som det hjelper litt dette.. Men da er vel det største spørsmålet om hvor mye slikt ligger på i pris og hvor mye jobb det evt er å bytte. viewtopic.php?f=14&t=205206&hilit=M50B25+topp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 må ikke kjøpe m50b20 innsug:D da har du gjort en kjempebom.. må være m50b25 altså fra den gamle 2.5 litren som 2.8 erstattet.. vet ikke hva det koster eller hvordan det er å montere da jeg ikke helt har forstått det selv enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 må ikke kjøpe m50b20 innsug:D da har du gjort en kjempebom.. må være m50b25 altså fra den gamle 2.5 litren som 2.8 erstattet.. vet ikke hva det koster eller hvordan det er å montere da jeg ikke helt har forstått det selv enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet November 27, 2012 Forfatter Share Skrevet November 27, 2012 må ikke kjøpe m50b20 innsug:D da har du gjort en kjempebom.. må være m50b25 altså fra den gamle 2.5 litren som 2.8 erstattet.. vet ikke hva det koster eller hvordan det er å montere da jeg ikke helt har forstått det selv enda Får se hva jeg gjør med nytt innsug. Blir det kompressor, så tror jeg det holder for en liten stund ihvertfall Har en tendens til å selge bila mine etter 2-3 mnd så vi får se hvor langt jeg kommer før det frister med nyere bil igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet November 27, 2012 Forfatter Share Skrevet November 27, 2012 Her kommer et par kjappe iPhone bilder tatt igår.. Disse er forøvrig tilsalgs: Orginale 18" BMW Style 32 felger - 8" foran og 8.5" bak. Medfølger så og si nye vinterdekk fra Yokohama IceGuard. Selges grunnet overgang til 17" og mer senk Pris: HBO 6.500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 Fy faen så rå den har blitt nå! Waaant... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 Fin bil Du som kjøpte denne av Lasse ja. Gratulerer Får følge med her da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 Får ikke noe mindre lyst på e36 igjen når jeg ser denne! Sinnsykt strøken og gjennomført! Jeg er pirkepirk og pirker på det som kan, hehe.. Eneste jeg ville kanskje vurdert gul film på kun fjernlysreflektorene, synes det blir litt mye med begge deler ( fjern/nær ), kanskje gnukka opp endestussene igjen, ellers er det ikke mye og sette fingern på her! Er det en liten glippe på bakfangeren din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
<BeamerZ> Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 Blir bra dette Jonas. Gjorde seg med mørke blinklys bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 <3 gleeeeder meg til å se denne deilige bilen med noen litt mer snasene felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet November 27, 2012 Forfatter Share Skrevet November 27, 2012 Fy faen så rå den har blitt nå! Waaant... Gjort et par småendring hittil iallefall Dette er da bare en midlertidig løsning foran, til jeg får de nye linselyktene og blinkerne. Bestilt hvite blinkers og oransje blinkers. Kan jeg bytte på litt å se hva jeg syns kler vogna best.. US koding av blinklys som parklys blir gjort nå på fredag. Har fri da, så kjører Bmwen innpå verksted i varmen så skal jeg kose meg litt med litt smådetaljer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet November 27, 2012 Forfatter Share Skrevet November 27, 2012 [quote name=]Blir bra dette Jonas. Gjorde seg med mørke blinklys bak Ja, syns mørk blinker bak gjør seg Mangler bare UUC vingen nå så blir'e saker bakpå der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå