Gå til innhold

Min E36 328i Coupé M-tech.. Sommermodus!

Ryeng1
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 400
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

M52B28 har strupet innsug for å ikke komme over 193hk (sikkert noe krav), M50B20 derimot er samme innsug(?) bare u/strupet. Jeg har hørt rundt 205-210hk, men somsagt bare rykter. ;)

Høres jo ut som det hjelper litt dette.. :) Men da er vel det største spørsmålet om hvor mye slikt ligger på i pris og hvor mye jobb det evt er å bytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M52B28 har strupet innsug for å ikke komme over 193hk (sikkert noe krav), M50B20 derimot er samme innsug(?) bare u/strupet. Jeg har hørt rundt 205-210hk, men somsagt bare rykter. ;)

Høres jo ut som det hjelper litt dette.. :) Men da er vel det største spørsmålet om hvor mye slikt ligger på i pris og hvor mye jobb det evt er å bytte.

viewtopic.php?f=14&t=205206&hilit=M50B25+topp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må ikke kjøpe m50b20 innsug:D da har du gjort en kjempebom.. må være m50b25 altså fra den gamle 2.5 litren som 2.8 erstattet.. vet ikke hva det koster eller hvordan det er å montere da jeg ikke helt har forstått det selv enda

Får se hva jeg gjør med nytt innsug. Blir det kompressor, så tror jeg det holder for en liten stund ihvertfall :) Har en tendens til å selge bila mine etter 2-3 mnd så vi får se hvor langt jeg kommer før det frister med nyere bil igjen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer et par kjappe iPhone bilder tatt igår..

r0j7i9q6eu6ky3bekeys.jpg

23vub7t3he7r30kwql0n.jpg

5y2fr8gd1rnlrszvpb32.jpg

45whk1uufmjyxfo2ltuk.jpg

06ue6812g2ud38xmibqq.jpg

Disse er forøvrig tilsalgs:

c2628gpqcsrww3ly9zq4.jpg

u7ryt46qxj7kwxdn5j2p.jpg

Orginale 18" BMW Style 32 felger - 8" foran og 8.5" bak. Medfølger så og si nye vinterdekk fra Yokohama IceGuard. Selges grunnet overgang til 17" og mer senk :)

Pris: HBO 6.500,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke noe mindre lyst på e36 igjen når jeg ser denne! Sinnsykt strøken og gjennomført!

Jeg er pirkepirk og pirker på det som kan, hehe.. Eneste jeg ville kanskje vurdert gul film på kun fjernlysreflektorene, synes det blir litt mye med begge deler ( fjern/nær ), kanskje gnukka opp endestussene igjen, ellers er det ikke mye og sette fingern på her!

Er det en liten glippe på bakfangeren din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen så rå den har blitt nå! Waaant...

Gjort et par småendring hittil iallefall :) Dette er da bare en midlertidig løsning foran, til jeg får de nye linselyktene og blinkerne. Bestilt hvite blinkers og oransje blinkers. Kan jeg bytte på litt å se hva jeg syns kler vogna best.. :)

US koding av blinklys som parklys blir gjort nå på fredag. Har fri da, så kjører Bmwen innpå verksted i varmen så skal jeg kose meg litt med litt smådetaljer. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...