Michter Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 Går isåfall ann å kjøpe noe brukt, vaske dem innvendig (ikke reflektorene), hvis du skal ha lamin-x på dem blir vel ikke de små hakkene i glasset synlig, da lamin-x'n er så tykk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet November 30, 2012 Forfatter Share Skrevet November 30, 2012 Går isåfall ann å kjøpe noe brukt, vaske dem innvendig (ikke reflektorene), hvis du skal ha lamin-x på dem blir vel ikke de små hakkene i glasset synlig, da lamin-x'n er så tykk Vil gjerne ha nye lykter. Har sett på flere sett brukte uten å bli særlig gira på handel. Mye slitte lykteglass med steinsprut etc. Så da bestiller jeg heller nye til 2.500 - 3.500,- å legger på Lamin-X film før bruk, så slipper jeg eventuelle ujevnheter og slikt i filmen Pirkete vettu! Angående de kulene øverst i glasset så vil de fortsatt bli synlig da filmen legger seg oppå og da "buler" utover. Gjort det samme på de jeg har nå, og det ser virkelig ikke bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2012 Da ble det nye vinterfelger på meg Valget falt på 17" M-Contour ll i dimensjon 8" foran og 9" bak. Så da mangler det bare å få kjøpt seg vinterdekk til disse. Tror jeg går for 215/45-17 så jeg får bittelitt strekk Men hvor dette er billigst er en annen sak. Er en litt sær dimensjon, så får titte litt rundt å se hvor jeg får det billigst. Enn så lenge får Bmw'en varme seg på verksted Beklager dårlig bilder, glemte speilreflekskamera hjemme så hadde kun iPhone tilgjengelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 1, 2012 Share Skrevet Desember 1, 2012 Woow, du gikk mot slike ja, ikke dumt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2012 Woow, du gikk mot slike ja, ikke dumt Yes da! Alltid hatt sansen for disse, så fikk de for en grei penge så da blir de vinterfelger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
<BeamerZ> Skrevet Desember 2, 2012 Share Skrevet Desember 2, 2012 Pent Fått solgt style 32 felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2012 [quote name=]Pent Fått solgt style 32 felgene? Ble litt mer meg med en gang Mangler bare å få de vinterskodd nå så! Ja, de ble solgt etter et par dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Desember 2, 2012 Share Skrevet Desember 2, 2012 Subscribe! Husker et par av bilene dine fra Vw-Audi club, og de var ikke akkurat feil!! Så gleder meg til å se denne videre! Tipper det blir LOVE IT!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2012 Subscribe! Husker et par av bilene dine fra Vw-Audi club, og de var ikke akkurat feil!! Så gleder meg til å se denne videre! Tipper det blir LOVE IT!!!! Jammen det er hyggelig å høre! Skal nok bli bil ut av denne også Rettelse: Skal gjøre den om til "min type bil" så får vi se hva folket sier til det Regner med bilen er ferdig utseendemessig rundt Februar-Mars mnd. Bare å følge med videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2012 Da har bilen fått seg en real omgang polering idag Bilen står som sagt på sommerhjul, og med 4-5 cm snø og -15 ute så får den stå varmt og godt til vinterskoa kommer på Brukt 7 timer idag på redigering av hologrammer og swirls og compounding av lakken. Så imorgen etter jobb blir det lagt på polish og mellomsteg før det blir to runder med wax på onsdag. Så er igrunn kremjobben så står igjen! Bilder liker vi: Se på de deeeilige ballonghjula <3 Fanger ikke polert på dette bilde Slenger også med et bilde av gamlevogna før overlevering til ny eier laangt oppi nord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Desember 2, 2012 Share Skrevet Desember 2, 2012 Ser veldig bra ut dette! Godt å se at den blir tatt vare på. Hva slags produkter bruker du? EDIT: Ser at du bruker Meguiars. Et tips angående hattehylla di, så kan du kjøpe tekstilspray og spraye den svart. Husker den var litt solfalmet/lilla når jeg hadde bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2012 Ser veldig bra ut dette! Godt å se at den blir tatt vare på. Hva slags produkter bruker du? EDIT: Ser at du bruker Meguiars. Et tips angående hattehylla di, så kan du kjøpe tekstilspray og spraye den svart. Husker den var litt solfalmet/lilla når jeg hadde bilen. Blir godt stelt med og får god pleie når det trengs Lurer på om jeg skal flokke hattehylla, men om man får tak i tekstilspray fort og gærlig så blir den lakkert iløpet av uka Fysj for en farge! Tips til hvor man får kjøpt svart tekstilspray? Biltema, Mekonomen og Torshov har ikke.. =/ Har hele proffserien til Meguiars, og div fra Swisswax Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Desember 2, 2012 Share Skrevet Desember 2, 2012 Blir godt stelt med og får god pleie når det trengs Lurer på om jeg skal flokke hattehylla, men om man får tak i tekstilspray fort og gærlig så blir den lakkert iløpet av uka Fysj for en farge! Tips til hvor man får kjøpt svart tekstilspray? Biltema, Mekonomen og Torshov har ikke.. =/ Har hele proffserien til Meguiars, og div fra Swisswax Går ann å flokke ja, men vet ikke om jeg hadde giddi å lagt så mye penger i det. Mener å huske at Bilxtra solgte noe som het vinylspray eller noe i den duren, men jeg kan ikke si det sikkert. Ser at disse har noe som du sikkert kan bruke. http://www.gasolin.no/index.php?main_pa ... cts_id=817 Ellers går det ann å bruke vanlig spray. Det blir stivt, men spiller vel ikke så stor rolle når det er snakk om en hattehylle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Desember 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2012 Blir godt stelt med og får god pleie når det trengs Lurer på om jeg skal flokke hattehylla, men om man får tak i tekstilspray fort og gærlig så blir den lakkert iløpet av uka Fysj for en farge! Tips til hvor man får kjøpt svart tekstilspray? Biltema, Mekonomen og Torshov har ikke.. =/ Har hele proffserien til Meguiars, og div fra Swisswax Går ann å flokke ja, men vet ikke om jeg hadde giddi å lagt så mye penger i det. Mener å huske at Bilxtra solgte noe som het vinylspray eller noe i den duren, men jeg kan ikke si det sikkert. Ser at disse har noe som du sikkert kan bruke. http://www.gasolin.no/index.php?main_pa ... cts_id=817 Ellers går det ann å bruke vanlig spray. Det blir stivt, men spiller vel ikke så stor rolle når det er snakk om en hattehylle. Skal en tur til Hønefoss bl.a imorgen kveld, så hører med noen forskjellige der Satse på noen har, for den lilla fargen er helt på tryne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Desember 2, 2012 Share Skrevet Desember 2, 2012 Skal en tur til Hønefoss bl.a imorgen kveld, så hører med noen forskjellige der Satse på noen har, for den lilla fargen er helt på tryne.. Helt enig med deg, det ser ikke bra ut. Jeg fikk aldri tid til å fikse det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå