Gå til innhold

Min E36 328i Coupé M-tech.. Sommermodus!

Ryeng1
 Share

Anbefalte innlegg

Aha.. I see. Men fant du ikke på ebay, altså? Der har de jo "alltid" fine ratt til salgs i alcantara med valgfri farge på søm etc.

Må si jeg gleder meg til å se denne bilen på skikkelige hjul til sommeren. (hvis du beholder den så lenge da :P)

Har ikke sett der siste uka, får ta en titt igjen å se :) MÅ få meg nytt ratt snart!

Hehe.. Har fått høre den kommentaren et par ganger ;)

Blir Audi A5 eller E30 M3 neste gang, men stresser absolutt ikke med det.. Veldig fornøyd med min ny (gamle) Bmw ^^..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 400
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, et kult interiør er jo noe som er veldig viktig. Det er jo tross alt det du, som eier av bilen, ofte ser mest ;)

Haha. No shit :P

Det høres ut som gode erstattere iallefall ;) Nyeste A5 er jo rett og slett mums, og e30 m3 er jo udødelig fin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gjør jo alt rett med bilen jo! Gleder meg til du får alle delene til interiøret, artig med de små oppgraderingene inni, ser så bra ut.. :)

Hehe.. Enda godt å høre det da!

Gleder meg til delene er på plass, blir litt stas med disse smådetaljene i alcantara. Må bare få tak i alcantara ratt nå så.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger inn et par bilder etter bytting av frontlykter. Ble vesentlig mer fornøyd med looken foran nå :)

ZKW sine..

rf1ilv1rct5m85ryd9sj.jpg

Demontert lykteglass for rens av innmat samt polering av lykteglass.

kt8fhgpxhm9dbazo2rhi.jpg

Bosch lykter m/linse. Lagt på gul film på fjernlysreflektor.

9hdof742v0yy50l7cjsv.jpg

US koding..

vn8jleckub9mmivw5c1z.jpg

Skal prøve å få tatt en skikkelig photoshoot av vogna imorgen, før det blir bekkmørkt. Rekker jo ingenting om dagen når det er mørkt før man kommer hjem fra arbe.. -.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si ifra hvis du skal ta bilder lokalt, kanskje jeg kan bli med?:)

Skal til tannlegen nå kl.12, så tenkte å få knipsa noen bilder rundt 14.30.. :) Er jo mørkt før 16 tida så.

Send meg en melding om du blir med Ole Brede :) Gratulerer med ny vogn btw!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det knipset noen bilder idag, med en kompis av meg :) Var bra kaldt ute så ble ikke brukt noe stativ etc. Kommer bedre bilder når temperaturen blir noe bedre :) Så here it goes!

IMG_2612ps.jpg

Ser likheten ja..!

IMG_2625ps2.jpg

IMG_2593ps.jpg

IMG_2614ps.jpg

SUV'en!

IMG_2635ps.jpg

IMG_2615ps.jpg

IMG_2599ps.jpg

IMG_2627ps.jpg

Flott å vaske bilen nå om dagen... :)

IMG_2604ps.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet jeg kommenterer alt for mye i tråden din, men jeg går virkelig ikke lei av å se bilder av denne bilen!

Da går det riktig vei med andre ord da..? ;)

For min del er det veldig overgang fra ny bil (Golf 5,A3 8p Quattro, E91,E81) og til denne gamle traveren.. Jeg er mer enn fornøyd med bilen i seg selv, men kjørekomfor/egenskaper etc skal man lete lenger etter i forhold. Men så er dette også en 14 år gammel bil, så kan jo ikke forvente det samme uansett.. :)

Meen, får vente til jeg får på resten av delene før jeg evt handler meg noe annet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmm, har lenge tenkt på den kombinasjonen med lykter...

Og jaggu meg ble det råkult!

Bryter opp skikkelig foran der nå!

Syns E36 orginalt er en veldig tam bil, så må gjøre noen småendringer for å få den "sin egen". :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...