Nytern Skrevet April 6, 2013 Forfatter Share Skrevet April 6, 2013 Lenge siden jeg har sett på hjula, 2 av dekka er ikke lovlige for bruk på vei ihvertfall. Under 1.6mm på midten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Atle Skrevet April 6, 2013 Share Skrevet April 6, 2013 Okei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 6, 2013 Forfatter Share Skrevet April 6, 2013 får jo "nye" felger og dekk man kan herje på bane en dag eller to da.. Er jo ikke dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet April 6, 2013 Share Skrevet April 6, 2013 Synes dette virker veldig seriøst, fraktmuligheter og greier. Skulle nesten ønske du hadde noe i min størrelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Atle Skrevet April 6, 2013 Share Skrevet April 6, 2013 Nei jeg sa ikke det var dyrt. Men tenkte jeg kunne hatt de på bilen til å bruke generelt.. Også skal m3n min på godkjenning snart så siden jeg ikke hadde hjul så kunne de vært greie.. Men vis ikke dem ryker for 4500 til en som skal herje på bane så må det være noe rivruskende galt her inne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 7, 2013 Forfatter Share Skrevet April 7, 2013 Barockengel: Det skulle jeg ønske og, hadde vært verdt turen bare å få hilse på deg igrunn Vurderer egentlig å putte disse på dieselvraket mitt om ingen vil ha dem snart, da med noe annet enn R888 selvfølgelig. Har to sett 18" og ett sett 17" jeg egentlig kan kvitte meg med. M3 Atle: Jeg skjønner, de hadde nok vært mer lettsolgte om alle 4 dekka var innenfor lovlighetens grenser enda. Jeg hadde egentlig trodd at denne prisen og det faktum at jeg tilbyr levering ville sikre meg ett kjapt salg, men noen ganger får man det ikke helt som man vil Håper det går bra for Joher at jeg låner dette bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet April 7, 2013 Share Skrevet April 7, 2013 Bor i Kongsberg , noen mulighet for levering i nærheten av meg? Kan gi deg 4500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 7, 2013 Forfatter Share Skrevet April 7, 2013 Hmm, litt over 40mil unna.. Mulighet til å evt kjøre ett stykke i møte da? Blir litt heftig å kjøre 80mil tur/retur for å selge hjul på billigsalg 40-50 går derimot bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 8, 2013 Forfatter Share Skrevet April 8, 2013 Oppopp med seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Passer de på E39? Hva blir evt. frakt til Otta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 Passer ikke E39 dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 10, 2013 Forfatter Share Skrevet April 10, 2013 Jeg har lyst på biltur og felgsalg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 Kan jeg møte deg i oslo da? en det en fin kjøretur ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 11, 2013 Forfatter Share Skrevet April 11, 2013 Fin for deg ihvertfall, for meg blir det litt over 70mil for å selge hjul på billigsalg Du må nok litt lenger nord skal vi få til noe 50mil tur/retur er nok grensa mi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-e46-m3 Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 Kan møte deg på Espa imorgen v lunch tider og bytte i bbs 17" felga mine.. ligger tråd her inne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg