Gå til innhold

18" CSL-replicaer med R888 - HELGETILBUD 4000,- SOLGT

Nytern
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nei jeg sa ikke det var dyrt. Men tenkte jeg kunne hatt de på bilen til å bruke generelt..:) Også skal m3n min på godkjenning snart så siden jeg ikke hadde hjul så kunne de vært greie.. :-)

Men vis ikke dem ryker for 4500 til en som skal herje på bane så må det være noe rivruskende galt her inne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barockengel: Det skulle jeg ønske og, hadde vært verdt turen bare å få hilse på deg igrunn :)

Vurderer egentlig å putte disse på dieselvraket mitt om ingen vil ha dem snart, da med noe annet enn R888 selvfølgelig. Har to sett 18" og ett sett 17" jeg egentlig kan kvitte meg med.

M3 Atle: Jeg skjønner, de hadde nok vært mer lettsolgte om alle 4 dekka var innenfor lovlighetens grenser enda. Jeg hadde egentlig trodd at denne prisen og det faktum at jeg tilbyr levering ville sikre meg ett kjapt salg, men noen ganger får man det ikke helt som man vil :wink:

Håper det går bra for Joher at jeg låner dette bildet :)

IMAG0026.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, litt over 40mil unna.. Mulighet til å evt kjøre ett stykke i møte da? Blir litt heftig å kjøre 80mil tur/retur for å selge hjul på billigsalg :wink:

40-50 går derimot bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...