Krika Skrevet Desember 1, 2012 Share Skrevet Desember 1, 2012 Har gode erfaringer med selvvasken på Oppsal Har en veldig ålreit børsteløs vask for 110,- også. Enig! Den nede ved senteret, ikke sant? Ved UnoX? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Desember 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2012 vil forresten nevne at Gsbildeler Oslo har tilbud på bøtte med skrulokk + gritguard. Følger med en grønn washmitt + shampo fra Chemical guys til bare 400 kr Kjøpte 2 stk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 1, 2012 Share Skrevet Desember 1, 2012 Har gode erfaringer med selvvasken på Oppsal Har en veldig ålreit børsteløs vask for 110,- også. Enig! Den nede ved senteret, ikke sant? Ved UnoX? Stemmer veldig bra det, selvbetjening, tar både kontant og kort for å få utbetalt poletter. God trykk i gønnern og fint såpeskum Får som oftest helt rein bil om jeg vasker der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Desember 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2012 Hmm. heter den tilfeldigvis Soft wash Oppsal? Kjørte tilfeldigvis forbi det stedet istad. Så overraskende bra ut! Vet du om det er lov å ta med medbragte kjemikalier ?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 3, 2012 Share Skrevet Desember 3, 2012 Hvor er denne på oppsal? ved toyota-ish? Vil anbefale Shell manglerud, ligger i kjellern på manglerudsenteret. Det er en liten knekk i bunn av innkjøringen, men kom inn der med 523'n på det laveste, så man skal ikke ha noe problem med å komme inn der med lave biler, om man legger den litt på skrå Men som sigurd sa, så tar Shell kastellet kaka! vasket m5'n der sist, og det er gode haller å stå i, varme og man kan lukke porten og ta seg god tid til å shine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Desember 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2012 Hvor er denne på oppsal? ved toyota-ish?Vil anbefale Shell manglerud, ligger i kjellern på manglerudsenteret. Det er en liten knekk i bunn av innkjøringen, men kom inn der med 523'n på det laveste, så man skal ikke ha noe problem med å komme inn der med lave biler, om man legger den litt på skrå Men som sigurd sa, så tar Shell kastellet kaka! vasket m5'n der sist, og det er gode haller å stå i, varme og man kan lukke porten og ta seg god tid til å shine Vet du hvor Statoil Oppsal er ? (Usikker om det heter Statoil oppsal men det er i det området). Kjør litt lenger opp den oppoverbakken med noen svinger, så kommer du til et leilighets område. Fortsett i kanskje 200 meter så ser du UnoX eller hva den bensinstasjonen heter Er Jaffs kebab sjappe der og. Virker som et veldig bra sted å vaske bilen. PLuss, det er innenfor bomringen ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 3, 2012 Share Skrevet Desember 3, 2012 statoil skøyenåsen, og opp til oppsal senter(?) da er jeg med ofte oppi området der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krika Skrevet Desember 3, 2012 Share Skrevet Desember 3, 2012 Hmm. heter den tilfeldigvis Soft wash Oppsal? Kjørte tilfeldigvis forbi det stedet istad. Så overraskende bra ut! Vet du om det er lov å ta med medbragte kjemikalier ?) Vet ikke om det står noen skilt der, men har aldri fått noen form for tilsnakk av noen der. Tror faktisk anlegget er ubetjent. Sendt fra iPhone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 3, 2012 Share Skrevet Desember 3, 2012 Anlegget er ubetjent, du kan gjøre akkurat som du vil Døgnåpent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 Kjempeflott tråd! Tzunami/wicky124: Si fra neste gang dere skal vaske ordentlig, trenger å lære meg bra håndvask selv Litt lei av 120 kroners vaskene der folk vasker bilen din... Bruker jo samme kluten på dekka som på lakken... Den ubetjente på Oppsal hørtes veldig digg ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 faen, i denne kulden er jeg glad jeg har den vaskeplassen jeg har nede i parkhuset mitt gitt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 Blir nok å vaske bil i morgen, men tar det på jobben, da jeg får vasket den med god tid, og satt den inn på verkstedet (hobbykveld) for så å bytte glødeplugger og lenkearmer Men skal nok få til et vasketreff senere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 Vasket bilen på Storo Nydalen igår, rundt kl 22:00. Var nesten helt alene, varmt godt, ingen plaget meg. Var der i nesten 2 timer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 Kjempeflott tråd!Tzunami/wicky124: Si fra neste gang dere skal vaske ordentlig, trenger å lære meg bra håndvask selv Litt lei av 120 kroners vaskene der folk vasker bilen din... Bruker jo samme kluten på dekka som på lakken... Den ubetjente på Oppsal hørtes veldig digg ut! +1 Si ifra, joiner gjerne med masse vaskeutstyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 Da ser det ut til at vi tar ett vasketreff snart... Må få vasket volvoen..ikke fått svamp-vask på 3mnd..bare såpe på - spyle av - vask... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå