FredrikE24 Skrevet Desember 4, 2012 Share Skrevet Desember 4, 2012 Vil også si at anlegget på Oppsal har porter som kjøres ned når gradestokken kryper under null og hallene er oppvarmet. Du kan også rusle mellom hallene(for sosialvasking). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Desember 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2012 Var på Softwash Oppsal i natt (fra 1 til 4 ) Etter min mening er dette Oslos beste selvvask. Koster KUN 70 kroner for en ok vask - bra såpe kvalitet, UTROLIG bra trykk i høytrykksspyleren. Er super fornøyd! Er gratis vannkran der også. Kjempe god tid på pollettene. 1,30 min eller noe på Såpe og hele 6 minutter på skylling! kjempefornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 7, 2012 Share Skrevet Desember 7, 2012 Har samme erfaring! Brukte denne fast en periode da jeg bodde like i nærheten Nå derimot har jeg varmtvann og høytrykk i garasjen, så jeg har alt jeg trenger hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 16, 2013 Share Skrevet Januar 16, 2013 Ligger en sånn selvvaskgreie som ser ålreit ut langs økern rett ved Nyland / Grorud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Januar 16, 2013 Share Skrevet Januar 16, 2013 Ligger en sånn selvvaskgreie som ser ålreit ut langs økern rett ved Nyland / Grorud. Tenker på den som ligger inntil østre aker vei og på motsatt side, stanseveien? Står på man på selvvasken og ser over på andre side av østre aker kan man se Elektroskandia, den du tenker på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jass Skrevet Januar 16, 2013 Share Skrevet Januar 16, 2013 u-wash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå