EspenHamre Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 Bytta E39 M5en min i en 325da igår. Har egentlig sagt jeg aldri skal ha 3-serie sedan, men det var før jeg hadde sett en med facelift Fikk bare med originale felger, så jeg må se meg om etter nye sommerfelger, kom gjærne med tips. Vinterfelgene er fra E60 og ser malplassert ut mtp på størrelse, så lurer på og kjøpe vinterdekk til de originale sommerfelgene istedenfor og selge vinterhjula som står på nå. Var litt nedtur komfortmessig og gå fra E39 M5 til E90 på Bilstein B14 understell, men ellers er jeg storfornøyd med bilen. Har hatt E60 535D tidligere, og denne minner meg mye om den. 325 motoren imponerer noe vanvittig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenHamre Skrevet November 25, 2012 Forfatter Share Skrevet November 25, 2012 Hva trenger jeg for å koble iphone 5 til anlegget og styre den med idrive? Prøvde og koble den i USBen i midtkonsollen igår uten at bilen oppdaga den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 Må vel ha en AUX kabel også? Jeg har 2013 modell 1 serie og iPhone 5. USB kabelen lader kun tlf mens aux kabelen overfører musikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenHamre Skrevet November 25, 2012 Forfatter Share Skrevet November 25, 2012 Må vel ha en AUX kabel også? Jeg har 2013 modell 1 serie og iPhone 5. USB kabelen lader kun tlf mens aux kabelen overfører musikken. Ok, men får du da styrt telefonen fra idrive eller må du styre det på telefonen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 Gamle bilen til dal-z dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 Flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenHamre Skrevet November 25, 2012 Forfatter Share Skrevet November 25, 2012 Gamlebilen til dal-z ja, vi bytta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 Gratulerer da. Flott bil dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 se der ja! får håpe på at du får like problemfritt bilhold som jeg har hadde med den forøvrig enig når det kommer til vinterfelgene, var nok sunnmøringen i meg som tok overhånd der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing91 Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 Gjør som meg og bytt vinterfelga med dekk mot et sett med Hakka R eller Conti 5 i 225/40-18, ikke noe problem med 18" på vinteren. Flott bil, bra motor. Facelift gjør seg godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenHamre Skrevet November 25, 2012 Forfatter Share Skrevet November 25, 2012 Ja jeg tråler finn, men har ikke funnet noe enda.. Skrik ut om noen vet om, eller kommer over noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koksore60 Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 Nydelig bil! hva heter fargen? Går selv å drømmer om import av 330xd e91 facelift til våren å denne fargen kledde bilen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenHamre Skrevet November 25, 2012 Forfatter Share Skrevet November 25, 2012 Space grey Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 Skulle ikke du ha quattro, jf. VACN forumet? Men, like fullt; utrolig lekker bil! E90 kler faceliften veldig bra Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenHamre Skrevet November 25, 2012 Forfatter Share Skrevet November 25, 2012 Skulle ikke du ha quattro, jf. VACN forumet? Men, like fullt; utrolig lekker bil! E90 kler faceliften veldig bra Gratulerer så mye! Jo, skulle det. Kom aldri over noe som frista, samt hadde aldri noen seriøse kjøpere på M5en som fikk lån/forsikring. Men sålenge snøen fortsatt glimrer med sitt fravær så er jeg happy med denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå