EspenHamre Skrevet November 26, 2012 Forfatter Share Skrevet November 26, 2012 Har en gåen tåkelyspære, og menst jeg er igang og skal bytte så har jeg en kompis som sier jeg må ha xenonmatch. Hva tror folket? Personlig synest jeg det gule ser bra ut, angel eyes og tåkelysa matcher hverandre hvertfall. Om noen har bilder av bil med samme farge som har hvite/xenonmatch ringer og tåkelys så post det gjærne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 nydelig bil, kjenner jeg fikk veldig lyst på e90 nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing91 Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 Jeg har idag, hvite ringer og OEM tåkelys, men bytter til 6000K i tåkelys til uka når jeg får de nye pærene, skal få ladet SLR slik at jeg får noen bilder da iPhone ikke klarer å gi et godt bildet av lyset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 Jeg har byttet mine halogenpærer til LED. MTEC V3 + LED til venstre og GS sine LED + superwhite halogen til høyre: DSC_0205 by FrodeDale, on Flickr MTEC V3 + LED i begge. Ser lar best ut i mine øyne. DSC_0210 by FrodeDale, on Flickr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenHamre Skrevet November 26, 2012 Forfatter Share Skrevet November 26, 2012 Hmm... Blir jammen ikke enig med meg selv, fargen på bilen har noe og si også og synest gråfargen kler gult egentlig... Er vell ikke værre enn og prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenHamre Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2012 Aiaiai!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1stmejt Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 sweet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 Pent! Lukter litt subb her men, man må lide for skjønnheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenHamre Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2012 Desverre så følger felgene med M5en, så de er ikke mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 Må vel ha en AUX kabel også? Jeg har 2013 modell 1 serie og iPhone 5. USB kabelen lader kun tlf mens aux kabelen overfører musikken. Ok, men får du da styrt telefonen fra idrive eller må du styre det på telefonen? Flott bil ! Om du ikke har funnet ut av det så må du må ha en splitt kabel som du kobler i bunn av tlf så er der USB og Aux i andre enden som du kobler i kontaktene i midtarmlene. Jeg kjøpte min på Brages. Da kan du bytte sang fra rattet. Hva er specs på BBS CH felgene du prøvemonterte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 Den kabelen koster vel ..mye.. på Brages, og rundt 90kr. uten frakt på ebay til tider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 Ja de skulle ha 800 kr for den ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenHamre Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2012 Satan, da får jeg se på ebay BBSene er 19x10" ET20 Kommer nok til og bestille meg ett sett slike til sommeren, men da vil jeg ha 9,5" fremme. 8,5" gir ikke noe concave. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing91 Skrevet Desember 6, 2012 Share Skrevet Desember 6, 2012 Vil ikke ET20 subbe? Ser ut som om du ikke slipper unna det slik det ser ut på bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenHamre Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2012 Får se om jeg finner de med ET30+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå