lrz1 Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 Hei, Jeg har over natta blitt uten lyd i stereoanlegget på venstre side av bilen. Gjelder radio, cd og aux. Høres noe spraking av og til, noe som kan tyde på kontaktfeil kanskje? Noen som har erfaringer å dele? Noe jeg kan gjøre selv evt, før jeg kontakter BMW? Alt er originalt, og bilen er en 320d 2005 modell. På forhånd takk for hjelp og tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 Kan være radio modulen som er problemet, eller forsterkeren. Kjenner en som hadde samme problemet på en E46, mista lyd i et par høytalere. Han fikk lodda opp igjen og da funka det knall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lrz1 Skrevet November 27, 2012 Forfatter Share Skrevet November 27, 2012 ja, okei :)Takk for svar! kanskje jeg får prøve meg på litt lodding da. Må bare finne ut hvor Nå har forresten alle høytalerene blitt stille. Men av og til er det lyd på høyre side, så er rimelig sikker på at det er en kontaktfeil et sted. Tror nok jeg bare får levere bilen inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 Denne trenger du http://diyspareparts.net/becker_bm54_repair_kit.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arnts3n Skrevet Desember 27, 2012 Share Skrevet Desember 27, 2012 Fant du ut av problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lrz1 Skrevet Juni 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2013 arnts3n: Beklager veldig seint svar!! Fant ut av problemet vettu Var kortslutning i forsterkeren. To kronestykkestore svimerker. Måtte skifte hele greia. 7 lapper.. Fikk beskjed om at jeg skulle være glad for at jeg ikke kjørte x6...da hadde det kosta 26 lapper Så da var det jo billig da hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet Juni 17, 2013 Share Skrevet Juni 17, 2013 Var noen dyre orginale forsterkere der. Har en følelse du har blitt litt lurt da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå