PenguiN- Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 Bare å gå på Ebay og kjøpe splitter nye lykter...originalt eller uoriginalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morty92 Skrevet November 30, 2012 Share Skrevet November 30, 2012 AWT er full Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siddiz Skrevet Juli 17, 2013 Share Skrevet Juli 17, 2013 jeg har e46 coupe selv 04 mod facelift. hadde sett at det gikk ann å ta av glasse for å sette inn angel eye. kjøpte det skulle ta av glasset. fant fort ut at det ikke gikk, for lykta er limt. har du delt lykt blinklys og hovedlykt hvær for seg. kan du ta det av. har du hel lykt får du ikke gjort det. vis jeg har skjønt riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Offeloffen Skrevet Januar 7, 2015 Share Skrevet Januar 7, 2015 gjordt det på min 03 facelift, må bare varme opp lykteglasset med varmepistol så går det, bare pass på lyktespylerne/ lykterspylerdeksel, de er skikkelig dritt å få av... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå