Gå til innhold

Bytte frontlyktglass på 2004 e46 coupe facelift.

TomiK
 Share

Anbefalte innlegg

Nei, dei skal ikkje vere limt. På min e46 facelift var det greit å ta av glassene. Du må helt ut med lyktene, men det er ikkje noko stort problem. Det kan ver litt vanskelig å få lykteglasset løs av pakningen, men bruker du eit skruhjern forsiktig, så går det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg skulle kommet av med å fått av glassene men det hjelper jo lite når det ikke går å skaffe nye. Det selges løse glass til alle andre e46 unntatt coupe med facelift. Glassene mine er ikke veldig dårlig heller men de små hakkene etter steinsprut vises godt når man slår på lysene. Hadde en 2000 mod e46 tidligere å der kostet glassene 900kr ca å det er jo billig for en helt ny look.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dei skal ikkje vere limt. På min e46 facelift var det greit å ta av glassene. Du må helt ut med lyktene, men det er ikkje noko stort problem. Det kan ver litt vanskelig å få lykteglasset løs av pakningen, men bruker du eit skruhjern forsiktig, så går det bra.

Jo, de er limt. Det er forskjell på facelift sedan/touring og facelift coupè/cab.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg skulle kommet av med å fått av glassene men det hjelper jo lite når det ikke går å skaffe nye. Det selges løse glass til alle andre e46 unntatt coupe med facelift. Glassene mine er ikke veldig dårlig heller men de små hakkene etter steinsprut vises godt når man slår på lysene. Hadde en 2000 mod e46 tidligere å der kostet glassene 900kr ca å det er jo billig for en helt ny look.

ambefaler deg da turtle lyktglassrens kit ;) brukt det selv. fungerte knall!

Før :

jkt8fic83d2sccyoietp.jpg

Etter:

jjqgqdmcjr1aigxk1o9w.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

awt har nok rett i det han sier og akkurat dette med at de er limt er vel grunnen til at det ikke går an å skaffe nye glass. Jeg har sett en tråd her på forumet tidligere med en som hadde lyktene i komfyren å varmet de før han tok av glasset så det skal være mulig å få det løstnet. Men hva hjelper vel det når det ikke går an å skaffe glass :)

Må vel få med her at grunnen til at han hadde av glassene var at han skulle montere angeleyes ringer i orginallysene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...