PenguiN- Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 Hei gutter! Kom over denne siden igår kveld og fått en pris på 400 pund (ca 3625,-) inkl frakt til Norge pr. coiloversett http://www.madmotors.co.uk/catalogsearc ... t/?q=m5+FK Kanskje noen flere som kunne tenkt seg å henge seg på ? Får kanskje en enda bedre pris om vi er, type 3-4 stk som bestiller FK er kjent for å være god kvalitet Any takers ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 heisann hvor mye må man regne med å betale i moms på dette? blir det slik at du bestiller hjem til deg for å så sende det ut til de andre som slenger seg på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 26, 2012 Forfatter Share Skrevet November 26, 2012 de kunne skrive lavere verdi. men er vel 24% av total pris ikke sant? så worst case er jo under 1000 lappen ekstra i toll ? Jeg tenker at vi bestiller til hver vår respektive adresse. Men at èn (jeg) gir de beskjed om hvor mange sett vi skal ha, også videresender jeg faktura ifra dem til dere (som må betales som enhver vanlig faktura i din nettbank)! Fant forresten link til Streetdesign.no som også selger dette settet. SE PRIS OG TEKST!!!! http://www.streetdesign.no/?id=24128 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 Slenger meg på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 du kan regne med meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 26, 2012 Forfatter Share Skrevet November 26, 2012 Da er vi 3 stk. Hva med Tzunami ? PS; vi fikk ingen "god" pris da jeg allerede har prutet litt Men 3600 inkl frakt + evt maks 1000,- i toll er ikke ille da for coilivers av GOD kvalitet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 er disse med hardhetsjustering også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 26, 2012 Forfatter Share Skrevet November 26, 2012 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 Rettelse. Går disse KUN på M5? Eller passer det på 523 også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 28, 2012 Forfatter Share Skrevet November 28, 2012 Desverre kun E39 stasjonsvogn og M5 + m3 e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå