Danniboy Skrevet November 28, 2012 Share Skrevet November 28, 2012 ja da var man den lykkelige eier av M5 bilen ble handlet den 27.11.2012 den har litt smårust og noen småproblemer. Info om bilen: dette er en av de få M5 jeg har sett med ett så unikt interiør som har en hvit søm som går langs kanten av midtkonsollen og langs dørpanelene og den har Elektriske skinn stoler ett minus med dette er at i midtkonsollen har forrige eier laget hull av en eller annen grunn så jeg må nok være litt smart å få til en løsning slik at jeg kanskje kan lage AUX inngang og USB inngang der i ett lite panel Planer: Fjerne rust på hjulbue bak og i enden av kanalen bak samt ett lite rusthull i bagasjerommet ved ventilen på venstre side Bytte lykter rundt bilen tenkte DE lykter og kanskje shadowline rundt hele bilen Finne Coilover eller senkesett (må få bilen ned i bakken) Rens og Farging av forstoler og behandle de med skinn rens Bytte Bremser rundt bilen Bytte gåene foringer (litt usikker på om jeg skal investere i Polyforinger) Bytte olje på diff Bytte olje på motor Bytte olje på girkassa bytte Gaffelen som er knekt i girkassa Bytte eksos Få den EU ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even.S Skrevet November 28, 2012 Share Skrevet November 28, 2012 Gratulerer med ny bil! Gleder meg til å se noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet November 28, 2012 Forfatter Share Skrevet November 28, 2012 da var det lagt ut noen bilder skal få tatt noen flere men lyset forsvant så fort:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet November 28, 2012 Share Skrevet November 28, 2012 Flott donorbil til E30'n ved siden av ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 28, 2012 Share Skrevet November 28, 2012 Grattis så mye To grombiler du har der Kan jeg spørre hva du måtte gi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet November 28, 2012 Forfatter Share Skrevet November 28, 2012 beklager vil helst ikke ut med det men kan si at det var på grensen til at jeg fikk betalt for å ta den. Skal legge ut historien bak denne bilen og og all infoen jeg fikk og kan finne ut av på denne bilen har ikke greid å slutte å smile etter jeg fikk den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet November 28, 2012 Share Skrevet November 28, 2012 kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet November 28, 2012 Forfatter Share Skrevet November 28, 2012 takk:P sto med tanken å hive motoren i 7 serien men så var bilen i så god stand at det er for synd å ødelegge en orginal m5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 Gratulerer med guttedrømmen, har fortsatt masse lyst på en E34 M5. Ser frem til å følge med på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 Gratulerer med m5 morsomt ! Kommer til og få mange bra dager med denne vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 Gratulerer med go'bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet November 29, 2012 Forfatter Share Skrevet November 29, 2012 jeg har enda ikke greid å slutte å smile etter at jeg handlet den har allerede begynt å demontere for å se etter rust og eventuelt andre feil begynte i bagasjerommet og fant ett lite rust hull ved lufteventilene på venstre side bak. var ikke større enn en femmer men allikevel så er det en ting som skal fikses ellers ser bagasjerommet helt fint ut så da er neste steg å få vasket bilen utvendig og begynne å demontere stolene inni bilen slik at disse kan få en god rens og smøring/farging slik at de blir god som ny:P men det skjer vel ikke noe før helga da det allerede er mørkt når jeg kommer hjem fra jobb og det blir da for kaldt til å vaske den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet Desember 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2012 må bare vente med å begynne å demontere til jeg får opp sikringskapet og lysene i taket siden det er så utrolig kaldt her nede på sørlandet så nå må jeg bare få fingeren ut å få gjort det:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet Desember 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2012 noen som vet om ett greit sted å få litt rustsveising gjort? har noen kanaler som bør byttes og litt av venstre hjulbue byttet lurer også på en ny farge på denne noe forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Desember 31, 2012 Share Skrevet Desember 31, 2012 Se he brah Vågsbygd Karosseri Bråvannskleiva 2A, 4624 Kristiansand 38 06 28 00, 38 06 28 01, 92 21 48 79 sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå