Gå til innhold

e34///M5 3.6l

Danniboy
 Share

Anbefalte innlegg

ja da var man den lykkelige eier av M5 bilen ble handlet den 27.11.2012 den har litt smårust og noen småproblemer.

Info om bilen:

dette er en av de få M5 jeg har sett med ett så unikt interiør som har en hvit søm som går langs kanten av midtkonsollen og langs dørpanelene og den har Elektriske skinn stoler ett minus med dette er at i midtkonsollen har forrige eier laget hull av en eller annen grunn så jeg må nok være litt smart å få til en løsning slik at jeg kanskje kan lage AUX inngang og USB inngang der i ett lite panel

Planer:

Fjerne rust på hjulbue bak og i enden av kanalen bak samt ett lite rusthull i bagasjerommet ved ventilen på venstre side

Bytte lykter rundt bilen tenkte DE lykter og kanskje shadowline rundt hele bilen

Finne Coilover eller senkesett (må få bilen ned i bakken)

Rens og Farging av forstoler og behandle de med skinn rens

Bytte Bremser rundt bilen

Bytte gåene foringer (litt usikker på om jeg skal investere i Polyforinger)

Bytte olje på diff

Bytte olje på motor

Bytte olje på girkassa

bytte Gaffelen som er knekt i girkassa

Bytte eksos

Få den EU ok

yfxpyi3tdx11p05ykvl3.jpg

usnqenqyrc7v39wjfxky.jpg

ods30n671nhy2oycdvn6.jpg

es8pyl1al18iikx7i5sq.jpg

vtysvwx3s4qki2apoyvr.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

beklager vil helst ikke ut med det men kan si at det var på grensen til at jeg fikk betalt for å ta den.

Skal legge ut historien bak denne bilen og og all infoen jeg fikk og kan finne ut av på denne bilen har ikke greid å slutte å smile etter jeg fikk den :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har enda ikke greid å slutte å smile etter at jeg handlet den

har allerede begynt å demontere for å se etter rust og eventuelt andre feil begynte i bagasjerommet og fant ett lite rust hull ved lufteventilene på venstre side bak. var ikke større enn en femmer men allikevel så er det en ting som skal fikses ellers ser bagasjerommet helt fint ut så da er neste steg å få vasket bilen utvendig og begynne å demontere stolene inni bilen slik at disse kan få en god rens og smøring/farging slik at de blir god som ny:P men det skjer vel ikke noe før helga da det allerede er mørkt når jeg kommer hjem fra jobb og det blir da for kaldt til å vaske den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...