Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En kollega av meg hadde noe lignenede med sin 525d og da var det fødepumpa som var gåen og han fikk ikke opp noen feilkode på den.

Skrevet

Er sikkert bare en føler, få lest ut feilkoder så finner dei nok ut av de kjappt. Har hatt ett par sånne tilfeller på noen biler, er stort sett bare bagateller.

Skrevet

Har opplevd at termostaten også kan gi slike symptomer da bilen tror motor er for varm og minsker belastningen ved å ikke gire opp og øke turtall.

Skrevet

Litt langt til BMW verksted... Sånn 1400km m båt....

Det er vell bare de som kan lese ut feilkoder, eller?

Lener meg litt mot teorien med fuelpumpeproblem. Alt virker normalt helt opp til .1/4 gass, så er det som om den mister all kraft, skjer ingenting.

Skal prøve å plukke av AC shnitzer tuning enheten o kjøre orginalt...

Skrevet

Svalbard altså?

Du kan enten satse på at det er feil med matepumpa, eller skaffe deg diagnose utstyr.

Det koster ikke all verdens.

Skrevet
Svalbard altså?

Du kan enten satse på at det er feil med matepumpa, eller skaffe deg diagnose utstyr.

Det koster ikke all verdens.

Ja. Kor man får tak i diagnoseverktøy?.

Skrevet

Har kjørt diagnose. dette kom opp.

4212 glow plug cyl 1 activation interroupted

4242 glow plug cyl 4 activation interroupted

4D00 exhaust backpressure sensor bank 1

480A DPF Bank 1

481A DPF Bank 1

så også at kjøletemp lå på -17,1 gr med motor i gang

eksostemp før partikelfilter -27 gr

og exsos temp foran kat - 27 gr

det er jo riv ruske galt..

noen gode ideer?

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...