m520 Skrevet August 1, 2013 Forfatter Share Skrevet August 1, 2013 Er ikke noe farlig jeg skal inn for, kun bilkjøring;) Jada, den står der når jeg kommer ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 var det din sølvgrå e39 jeg så på døgnet i går kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 Følger med selv om du er i buret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet September 30, 2013 Forfatter Share Skrevet September 30, 2013 Ute av buret igjen! Men, nå har det oppstått ett problem med 520.. Når jeg skulle kjøre opp å parkere den i garasjen der den stod mens jeg var inne, så kjørte jeg med flat pedal på e18 en stund, også når jeg kom fram, gikk den bare på 5 cyl.. noen idé om hva det kan være? har bytta coiler, å bestilt nye plugger, men kan det være noe annet? det er den nest innerste (mot torpedoveggen) som ikke går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 kan være en dyse som er tettevt brudd i lednings nettet til den coilen har sånt liggende om du skulle trenge detvelkommen ut foresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet September 30, 2013 Forfatter Share Skrevet September 30, 2013 Har henta nye dyser idag, så får prøve det;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 var det du som kjørte den sølv grå bmwn mot skallevold rundt klokka 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Oktober 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2013 Nei, min står i Hof:) Kjører sølv Mercedes om dagen jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 da må det være to som er like som dinfor de har samma lykter foran å bak og m-fanger foran å bakden jeg så nå sist hadde den T-lista i front fangerner glad de to bilene jeg har er forskjellig farge så enn ser forskjell på de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Oktober 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2013 Jeg ser den;) Men den går fortsatt på 5 cyl.. Har bytta dyser, coiler, å plugger, men den går fortsatt på 5 cyl. noen som har noen idé om hva det kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Nei, min står i Hof:) Kjører sølv Mercedes om dagen jeg.. Du som kjører den hvite Merca som ser ut til å falle fra hverandre når som helst? m520 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Jeg ser den;) Men den går fortsatt på 5 cyl.. Har bytta dyser, coiler, å plugger, men den går fortsatt på 5 cyl. noen som har noen idé om hva det kan være? Ta en diagnose test på den da finner du nok ut feilen men får alle pluggene gnist? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Oktober 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2013 Har en 528 motor på hånda, så tenkte muligens egentlig å handle den istede for å bruke masse penger på deler å feilsøk på den drittmotoren jeg har nå. Trur muligens den motoren jeg har trenger å få toppen overhalt etterhvert. Så kanskje greit å bytte heile motoren? Noen som har bytta motor å gir på E39 som har noen formening om hvordan det er å bytte motor på de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Oktober 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2013 Du som kjører den hvite Merca som ser ut til å falle fra hverandre når som helst? Nei, kjører en sølvfarga 210 stasjonsvogn som er ganske strøken, så er nok ikke meg det;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 jeg bytta motor på den rød 523en min i våreser ganske greit å bytte motor på e39 storsett greit å komme til det mesteta av fronten så får du ganske god skruplassnår du bytter til 528 motor så husk å få med hjerne og ewssiden ewsen kan være litt vrang nå du bytter opp fra org motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå