Mariuskv Skrevet Mars 11, 2014 Share Skrevet Mars 11, 2014 Selger du felgene? hvilke felger er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Januar 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2015 Jeg som aldri skulle ha BMW' igjen! Denna gangen, Diesel og touring! http://bimmers.no/topic/793973-m520-sin-520-diesel/ Mariuskv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 30, 2015 Share Skrevet Januar 30, 2015 Ble ganske fin mot "slutten" den her Hvordan gikk du fram for å ettermontere kjørecomputer? Mye arbeid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Januar 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2015 Jaa! den gjorde det gitt! Ettermontere kjørecomputer var veldig lett! Kjøpte nytt blinklyshendel, instrumentpanel, Sjekket opp bak instrumentet på på kontakten på blinklyshendelet, så så jeg det var en ekstra ledning i forhold til min som ikke hadde kjørekomputer, klippet ut denne, så jeg hadde di "pinnene" til og feste i kontaktene, også skjøtet jeg på en ledning, og vips, det virka det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 30, 2015 Share Skrevet Januar 30, 2015 Jøss, vakke værre nei. Hadde lyst til å installere det i E39'en jeg hadde men det framsto som så mye arbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m520 Skrevet Januar 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2015 Hehe, okey. Ja nei, det er veldig lett faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå