Nautiluz Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 Legger opp endel bilder fra tysklandsturen vi hadde i sommer. Håper flere fra bimmers henger seg på til neste år. På Bmw syndikat treffet var det over 4500 biler.. Liten stopp i Oslo før vi kjørte til Kiel fergen. Autobahn.. Så disse mens vi vasket og gjorde klar bilene til treffet. Morsomt med ett så stort treff som nesten tar over hele byen med biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE30I Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 Dette er virkelig rått8-) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet November 29, 2012 Forfatter Share Skrevet November 29, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 Dette kunne jeg tenkt meg å vært med på. kan du gi litt mer informasjon og opplegget? arrangementet (varighet, omfang) og gjerne om praktisk gjennomføring av reise og opphold (klokkeslett og priser). Hadde vært knall å blitt med på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet November 29, 2012 Forfatter Share Skrevet November 29, 2012 Info kommer opp her.. http://www.facebook.com/events/13275206 ... ts&fref=ts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 Dette så ut til å ha vært en kul tur og et bra treff Hadde vært gøy å reist på dette treffet til neste år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 Aldri no E65 på slike treff... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 du skulle vært med du, så kunne du vært den første Vurderer dette steeerkt til sommern!! skulle gjerne dratt nedover med m5'n, men ser dårlig ut med skilter på den i 2013 :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet November 29, 2012 Forfatter Share Skrevet November 29, 2012 Tzunami du kan låne en bil av meg om du vil! Wicky det var sikkert 5-10 e65, men var ikke jeg som tok bildene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 Great! Da har jeg alternativ om jeg går for å bli med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 Heftig tur! Moro:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet November 29, 2012 Forfatter Share Skrevet November 29, 2012 Yes, en eller annen må kjøre X5en ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 30, 2012 Share Skrevet November 30, 2012 Dette kunne jeg tenkt meg å vært med på. kan du gi litt mer informasjon og opplegget? arrangementet (varighet, omfang) og gjerne om praktisk gjennomføring av reise og opphold (klokkeslett og priser).Hadde vært knall å blitt med på dette. Roadtrip til neste år? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet November 30, 2012 Share Skrevet November 30, 2012 her var det mye gøy å se! vært morsomt med en slik tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå