Gå til innhold

Lettere å selge 5-eren via kommisjon?

larserso
 Share

Anbefalte innlegg

Bestem om du skal selge felgene med bilen eller ikke. Tror også bilen er overpriset.

Hvordan kan prisen være så overpriset at ingen tar kontakt når den var tredje billigst på finn.no sist jeg sjekka? Stod nylig like gammel bil hos forhandler her som hadde gått 50.000km mer og var totalt ribbet for utstyr som var skikkelig stygg og slitt i lakken og den stod for 90.000,- mer (da med automat som eneste utstyr, ellers standard seter, ikke navi etc).

Felgene vil jeg ha med videre til neste bil, men om noen synes det er positivt å få kjøpt de med for passende pris er jeg åpen for det. Men, skal ta bilder med vinterdekk så fort jeg kan så får vi se da om den fremstår ryddigere. Kan noen bli skremt av at den er kjørt på 20"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har inntrykk av at e60/61 er tungsolgte biler for tiden, andre enn meg som har samme inntrykk?

Begynner å få et inntrykk av at mange biler er tungsolgte om dagen, uten at jeg skjønner hvorfor så lenge Norge går så det suser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har inntrykk av at e60/61 er tungsolgte biler for tiden, andre enn meg som har samme inntrykk?

Begynner å få et inntrykk av at mange biler er tungsolgte om dagen, uten at jeg skjønner hvorfor så lenge Norge går så det suser.

Fordi når landet går så det suser så kjøper flere ny bil og dermed blir bruktmarkedet mettet dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruktmarkedet er fullt av diesel, og med disse tiders trusler om kjøreforbud vil vel mange ha bensin.

Kjøpte nettopp en 525xd, og jeg støtter det at kjøpere av 5-er vil ha automat. Var selv et må-kriterie for meg. Gamle passaten ble solgt på 4 dager, og den var rimelig standard uten altfor mye utstyr. 5-er er nok et marked for stor motor, automat og mye utstyr tror jeg. Blir ikke enklere av at man får 5-års garanti på nye biler om dagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...