Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

E39`en min legger seg ned på førersiden etter noen dager uten bruk. Begge belgene er relativt nye, og belgen på førersiden er byttet etter jeg ble klar over dette. Det virker også som dette gjør at batteriet tappes fordi kompressoren forsøker å kompensere for lekkasjen? Kan det stemme?

Er det noe utett i systemet, er det kompressor eller hva?

Skrevet

Ville prøvd og spraya såpevann på alle skjøyter i første omgang :)

Mener og ha lest at der er noen ventiler i kompressoren som kan lekke, da kan det skje på en eller begge sider. :) Disse går selvfølgelig ikke an å kjøpe enkeltvis, men jeg så en fix på dette en eller annen plass. Bare og google rundt så tenker jeg du finner et eller annet :)

Skrevet
Min legger seg ned på begge sider etter noen dager, regnet med dette var normalt men..

Definer etter noen dager. Min legger seg helt ned etter en uke. Men ned på venstre side etter kanskje to dager!

Takk, alpejohn! Skal forsøke det!

Skrevet

Er jevnt på begge sidene hos meg, nå når det begynner å bli kaldt så går det omtrent ikke mer en et døgn før den er synlig lavere, etter 2 ligger den helt ned..

Skrevet

Min kan stå mange dager uten synlig høydeforskjell :)

Har stått borti en uke uten noe forskjell. Kompressoren starter etter bilen starter da, så litt luft forsvinner sikkert.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...