mongo Skrevet November 30, 2012 Share Skrevet November 30, 2012 Hei igjen! Tenkte jeg skulle poste en liten tråd om min nye E92, 320D. Dette er en 08 modell med det meste av utstyr. Utstyrsliste kan komme om det er av interesse. Den har fått vinter behandling også Har også hatt på den 20" 285 bak og 245 forran på sommermodus. Er også satt i LED i Angel eyes og xenon i grøft, bilder kommer Er veldig fornøyd vertfall Håper dere liker Bare spør om det er noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet November 30, 2012 Share Skrevet November 30, 2012 Denne var ordentlig grom Mangler kun litt senk og kanskje litt hvitere lys i AE for å bli perfekt i mine øyne, men så er det jo pent litt varm farge i kontrast til alt det sorte og sølv også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard welle Skrevet November 30, 2012 Share Skrevet November 30, 2012 Perverst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mongo Skrevet November 30, 2012 Forfatter Share Skrevet November 30, 2012 Denne var ordentlig grom Mangler kun litt senk og kanskje litt hvitere lys i AE for å bli perfekt i mine øyne, men så er det jo pent litt varm farge i kontrast til alt det sorte og sølv også. Takk for det Har montert LED men er ikke på bildene her, er kritthvite 20w i AE Kommer bilder senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet November 30, 2012 Share Skrevet November 30, 2012 Pen bil! Har selv hatt E92, men dog 320i... Sikkert mye mer morsom med dieselmotor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet November 30, 2012 Share Skrevet November 30, 2012 Denne var ordentlig grom Mangler kun litt senk og kanskje litt hvitere lys i AE for å bli perfekt i mine øyne, men så er det jo pent litt varm farge i kontrast til alt det sorte og sølv også. Takk for det Har montert LED men er ikke på bildene her, er kritthvite 20w i AE Kommer bilder senere Hvor handlet du disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mongo Skrevet November 30, 2012 Forfatter Share Skrevet November 30, 2012 Pen bil! Har selv hatt E92, men dog 320i... Sikkert mye mer morsom med dieselmotor! Takk Må si at jeg er utrolig fasinert over hvor godt denne Diesel'n går så artig bil ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mongo Skrevet November 30, 2012 Forfatter Share Skrevet November 30, 2012 Denne var ordentlig grom Mangler kun litt senk og kanskje litt hvitere lys i AE for å bli perfekt i mine øyne, men så er det jo pent litt varm farge i kontrast til alt det sorte og sølv også. Takk for det Har montert LED men er ikke på bildene her, er kritthvite 20w i AE Kommer bilder senere Hvor handlet du disse? De er handlet på Ebay, bare søk H8 20w eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 30, 2012 Share Skrevet November 30, 2012 Nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 1, 2012 Share Skrevet Desember 1, 2012 Veldig fin ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Desember 1, 2012 Share Skrevet Desember 1, 2012 Da falt den ikke noe dårligere i smak for å si det slik, nei! Grisedeilige biler dette, når de ser ut som denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Desember 1, 2012 Share Skrevet Desember 1, 2012 Det skal ikke så mye senk til, før det blir bedre. Min har originale M-sport fjærer bak, og noen H&R fjærer foran, som senker 1,5-2cm ekstra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mongo Skrevet Desember 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2012 Det skal ikke så mye senk til, før det blir bedre. Min har originale M-sport fjærer bak, og noen H&R fjærer foran, som senker 1,5-2cm ekstra.[ Bilde ] Hmm, ikke dumt, kanskje jeg må se meg rundt etter det til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mongo Skrevet Desember 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2012 Update på Led og Xenon, bilde tatt med Iphonen så var litt vanskelig å få bilde bra. Kommer vel enda flere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 16, 2012 Share Skrevet Desember 16, 2012 Fin E92! Skal du gå for senk så er det jo like så greit å gå for justerbart med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå