Gå til innhold

Går 8,5 x 19 " på E36 sedan? noen som vet ? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tror du må bruke spacere om du skal ha coilovers forran.. på min bil tar fjørbeinet nesten borti dekket forran

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Nesten borti og hva mener du med ca avstand? Hadde coilovers på min e36 coupe, og med et45 foran, hadde 3mm mellom fjøra og felgen, gikk som bare pokkern det :)

Folk må huske at selve fjørbeinet har samme posisjon hele tiden, det beveger seg ikke til siden, men opp og ned, så lenge det ikke subber under kjøring på vanlig vei, er det ikke noe problem!

Skrevet

Har 8.5" med ET40 framme med 235/35R19. Måtte bruke 10 mm spacer framme for at felgen ikke skulle ta i fjæra. Har jamex senkesett på min. Men dekket tar litt borti når jeg svinger helt over.

Skrevet

Aha okei, er faktisk ET42 mener jeg, men erke sikker på om det er forran og bak ;o men uansett så skal jeg nok få det til på ett vis , får de SKAL på :D

Skrevet

Jeg hadde 8.5-19" med 42 mm innpress på min E36 Coupe.. va god plass der ihvertfall. Men var dog vanlige senkefjærer på min da ;)

Skrevet

17x8 ET35 tar borti på min med Tuningart coilovers. Må space ut 3mm, og da er det 1mm klaring til fjærbein!

Du bør være forsiktig med det innpresset med mindre du har spacere liggende :)

Skrevet

de skal ikke på før til sommeren, mangler gummi på dem :/ så vis det er noen som har litt smal gummi i 19 " så er det bare å hyle ut ;-D

tenkte meg noe sånn som . 205 / 215 forran , og ikke mer enn 245 bak.. helst 225 / 235 :D

hvem profil burde jeg kjøre?? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...