Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 3 months later...
  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ja,på den måten bildet er tatt på så ;) men dette er ikke så lett, bare så det er sagt. er minimalt man skal røre på det.

Skrevet
Ja,på den måten bildet er tatt på så ;) men dette er ikke så lett, bare så det er sagt. er minimalt man skal røre på det.

hehe okei =)

tusen takk, jeg får vell prøve. er på en 525 tds e39 som jeg skal gjøre det på. den på bilde er fra en e34 som jeg har skrudd ut, men det er vell ikke store forskjellen på den delen man skal justere på? =)

Skrevet
Samme pumpe:)

Men 1mm er mye og kan være litt vanskelig å få til og gå reint, men ta tiden til hjelp:)

okei, men jeg må bruke det måleuret? =)

bilen min har kanskje halve effekten den skal ha (525 tds) =)

Skrevet

Skal ikke bruke måleur til d du skal. den svarte boksen ligger du langt unna ;)

Sikker på at det hjelper å justere pumpa di?

Skrevet

Har fått enda en sånn bil med noe annerledes diesel pumpe problem. Det lekker fra den sorte boksen på bilde der.Tenkte å bytte pakning men hva skjer om man skrur den av? Det er gøy med gamle biler må jeg si.På forhånd takk :-)

Skrevet

skal man skru på disse dieselpumpene, så bør man vite hva man driver med. ellers så står du der med en bil som ikke går. veldig ømfintlig greier ;) eller ta sjansen å prøv. men da må man være meget nøye med merking,renhold osv. man lærer selvsagt ved å prøve, men det kan også gå den veien høna sparker ;)

Skrevet
skal man skru på disse dieselpumpene, så bør man vite hva man driver med. ellers så står du der med en bil som ikke går. veldig ømfintlig greier ;) eller ta sjansen å prøv. men da må man være meget nøye med merking,renhold osv. man lærer selvsagt ved å prøve, men det kan også gå den veien høna sparker ;)

takk for svar mr.

Skal se hva jeg gjør med den med tanke på at den svetter ganske heftig fra den sorte boksen, prøvde å stramme skruene, men fikk ikke strammet siste da den krever verktøy jeg ikke har sett før, og jeg var for forsiktig til å begynne å kødde med den ved av bruk av jalla metoder.

Men noe må jeg desverre gjøre, så jeg kommer nok til å teste litt på den ene dieselpumpa jeg har liggende løst.

Skal oppdatere hva jeg gjør.

Igjen takk for hjelp!

• 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...