TRF Skrevet Desember 2, 2012 Skrevet Desember 2, 2012 Ja, men du må flytte "hele" lokket, altså delen med ledning på. Bakover = mer diesel = mer effekt.
jedimindtriks Skrevet Mars 29, 2013 Skrevet Mars 29, 2013 er det det lokket som ser sånn her ut ? trenger å gjøre det samme selv, men er usikker på hvem lokk du mener? Takk
jedimindtriks Skrevet Mars 29, 2013 Skrevet Mars 29, 2013 Er det øvre lokket med slangen på det helt til venstre?
bmw520 Skrevet Mars 29, 2013 Skrevet Mars 29, 2013 Ja,på den måten bildet er tatt på så men dette er ikke så lett, bare så det er sagt. er minimalt man skal røre på det.
jedimindtriks Skrevet Mars 29, 2013 Skrevet Mars 29, 2013 Ja,på den måten bildet er tatt på så men dette er ikke så lett, bare så det er sagt. er minimalt man skal røre på det. hehe okei =) tusen takk, jeg får vell prøve. er på en 525 tds e39 som jeg skal gjøre det på. den på bilde er fra en e34 som jeg har skrudd ut, men det er vell ikke store forskjellen på den delen man skal justere på? =)
BmwDieselPower Skrevet Mars 29, 2013 Skrevet Mars 29, 2013 Samme pumpe:) Men 1mm er mye og kan være litt vanskelig å få til og gå reint, men ta tiden til hjelp:)
jedimindtriks Skrevet Mars 29, 2013 Skrevet Mars 29, 2013 Samme pumpe:)Men 1mm er mye og kan være litt vanskelig å få til og gå reint, men ta tiden til hjelp:) okei, men jeg må bruke det måleuret? =) bilen min har kanskje halve effekten den skal ha (525 tds) =)
jedimindtriks Skrevet Mars 30, 2013 Skrevet Mars 30, 2013 vet noen hva den svarte klossen på bilde lenger opp er? og hvordan man skaffer verktøy til den ene skrua der som er "spesiell" ? Takk
bmw520 Skrevet Mars 30, 2013 Skrevet Mars 30, 2013 Skal ikke bruke måleur til d du skal. den svarte boksen ligger du langt unna Sikker på at det hjelper å justere pumpa di?
jedimindtriks Skrevet Mars 30, 2013 Skrevet Mars 30, 2013 Har fått enda en sånn bil med noe annerledes diesel pumpe problem. Det lekker fra den sorte boksen på bilde der.Tenkte å bytte pakning men hva skjer om man skrur den av? Det er gøy med gamle biler må jeg si.På forhånd takk
bmw520 Skrevet Mars 30, 2013 Skrevet Mars 30, 2013 skal man skru på disse dieselpumpene, så bør man vite hva man driver med. ellers så står du der med en bil som ikke går. veldig ømfintlig greier eller ta sjansen å prøv. men da må man være meget nøye med merking,renhold osv. man lærer selvsagt ved å prøve, men det kan også gå den veien høna sparker
jedimindtriks Skrevet Mars 31, 2013 Skrevet Mars 31, 2013 skal man skru på disse dieselpumpene, så bør man vite hva man driver med. ellers så står du der med en bil som ikke går. veldig ømfintlig greier eller ta sjansen å prøv. men da må man være meget nøye med merking,renhold osv. man lærer selvsagt ved å prøve, men det kan også gå den veien høna sparker takk for svar mr. Skal se hva jeg gjør med den med tanke på at den svetter ganske heftig fra den sorte boksen, prøvde å stramme skruene, men fikk ikke strammet siste da den krever verktøy jeg ikke har sett før, og jeg var for forsiktig til å begynne å kødde med den ved av bruk av jalla metoder. Men noe må jeg desverre gjøre, så jeg kommer nok til å teste litt på den ene dieselpumpa jeg har liggende løst. Skal oppdatere hva jeg gjør. Igjen takk for hjelp!
jedimindtriks Skrevet April 25, 2013 Skrevet April 25, 2013 Lykke til og ja, oppdater hva som skjer det gikk bra, bilen går mye bedre nå Tip top )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå