Morty999 Skrevet Februar 26, 2013 Forfatter Skrevet Februar 26, 2013 snakket såvidt idag med Biltilsynet og ligger ann til flere linjer i vognkortet når den er klar ja og mere krutt
Morty999 Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Skrevet Februar 28, 2013 ny pakke fra GS idag og nye deler bestilt fra koed med komplette kanaler denne fikk jeg feil, da jeg ville ha den nyere utgaven som er svart, så erik på GS er på saken å skal fikse en slik til meg ferdig gravert med rammenr og alt som skal
Pedi Skrevet Mars 1, 2013 Skrevet Mars 1, 2013 Synes å huske at du ikke var så gira på sånne merker jeg?
Pedi Skrevet Mars 1, 2013 Skrevet Mars 1, 2013 Godt, da blir det ikke bare meg med originale merker rundt om...
Morty999 Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Skrevet Mars 1, 2013 er litt orginal fantast og jeg serru hehe skal se mest mulig orginalt ut så litt klistremerker rundtom må til litt usikker på hva jeg skal ha på bagasjen ennå men tenker ikke på det ennå i morra skal rammevangen på forøvrig
Morty999 Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Skrevet Mars 2, 2013 da fikk jeg gjort litt mer i kveld =) måtte sveise på litt deler på vangen før den kunne monteres på bilen da jeg ikke hadde kommet til å sveise når vangen sto på bilen pga innerskjermen alt av nye delet blir mattet ned innvendig og malt med wurth rust grunning Litt tilpassing så alt skal stemme når alt dette stemte så tok jeg ned alt sammen igjen å hadde på sveisegrunning inemmol platene + litt grunning inni rammevangen på innerskjermen og litt div, før jeg så satte alt opp igjen å sveiste fast i morra skal jeg gjøre ferdig vangen inni bilen, den er delvis sveist fast men må banke litt for å få alt helt neddtil pga det ikke er mulig å få en wice grip tang der så må få det ordentlig sammen før jeg sveiser
Kristian H. Foss Skrevet Mars 2, 2013 Skrevet Mars 2, 2013 Bra jobba! Virker som du mestrer dette veldig bra. Mvh
Kjakan Skrevet Mars 2, 2013 Skrevet Mars 2, 2013 Sjå her ja!! Blir jo kjempe messig ditta her, Morten!! stao pao!
TurboAlven Skrevet Mars 2, 2013 Skrevet Mars 2, 2013 imponerende arbeid! hvordan er det å sveise inn deler som du har grunna? vil ikke grunninga brenne opp? foresten, beviset på at E28 er kunst
tommyheimberg Skrevet Mars 2, 2013 Skrevet Mars 2, 2013 imponerende arbeid! hvordan er det å sveise inn deler som du har grunna? vil ikke grunninga brenne opp?foresten, beviset på at E28 er kunst [ Bilde ] [ Bilde ] Trodde bare de var schulz som hadde den jeg? Uansett ser strøkent ut!
TurboAlven Skrevet Mars 2, 2013 Skrevet Mars 2, 2013 imponerende arbeid! hvordan er det å sveise inn deler som du har grunna? vil ikke grunninga brenne opp?foresten, beviset på at E28 er kunst [ Bilde ] [ Bilde ] Trodde bare de var schulz som hadde den jeg? Uansett ser strøkent ut! tror nok alle E28 har den, har den hvertfall på min 83´ 518
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå