Morty999 Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Skrevet Mars 9, 2013 jeg er klar over det med klaringer, hadde på panser igår, for å justerer framskjermen sånn tålig i øverkant, så framskjermen sitter fast nå, i a stolpe og på toppen, det stemmer helt strøkent med klaringer nede ved kanalen hvertfall nå, men som sagt. derfor jeg vil ha litt hjelp av en som kan dette
Pedi Skrevet Mars 9, 2013 Skrevet Mars 9, 2013 Sier ikke dette for å være en besserwisser Morten, bare et tips... Du såg den, sant?
Morty999 Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Skrevet Mars 9, 2013 såklart jeg kan ikke dette så lærer alltid
Morty999 Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Skrevet Mars 9, 2013 da har jeg hatt en luring på "befaring" og han sa det så helt knall ut få skru fast a stolpen og kanal idag så henge på døra og det i kveld
Morty999 Skrevet Mars 11, 2013 Forfatter Skrevet Mars 11, 2013 blei en sein kveld idag gitt :/ men fikk gjort endel idag, innerkanal og a stolpe står på plass og fy faen å lei jeg var av åpninger på dører, skjerm osv idag fikk det til å se nå nogenlunde greit ut så tok jeg av dørene igjen, laget merker til alt så jeg fikk alt på samme plass som det sto da dørene var justert og sånn så jeg visste att dørstoplen sto riktig. så var det å matte ned deler invendig, male på litt grunning ( ja jeg veit det er litt rotete ved siden av ) så male på litt sveiseprimer på deler som skulle sveises sammen lot dette tørke, og da glemte jeg jo seff å ta litt bilder mens jeg holdt på å sette dette på så neste bildet da satt dørstolpen på og inerkanal på plass ferdig med det så begynte jeg bak igjen da med indre hjulkasse som var rusten bak bakstillingfestet, skar ut en ganske stor bit, så egentlig bra ut fra utsiden men MEGET rusten invendig så blei kvitt alt sammen der også. glemte såklart å ta litt bilder da og nå var jeg så trøtt å sliten så orka ikke pusse ferdig aveisen på det baki der før jeg dro hjem så det fikser jeg bedre i morgen sånn ser det ut nå hvertfall God natt
Pedi Skrevet Mars 11, 2013 Skrevet Mars 11, 2013 Se meget bra ut dette Morten, jeg liker at du går såpass til verks. Men nå som jeg sitter på skjerm (på jobb), så ser jeg det første bildet igjen som du sendte meg i går på mobilen.... Det SER ut som at linja ikke er helt rett, nesten som at døren er litt lav i forkant - eller skjermen litt lav i bakkant. Men det er gjerne kamera som lyver litt?
Morty999 Skrevet Mars 11, 2013 Forfatter Skrevet Mars 11, 2013 er nok bildet som lyver pedi. gikk over med målebånd for å ikke bli lurt
Pedi Skrevet Mars 11, 2013 Skrevet Mars 11, 2013 er nok bildet som lyver pedi. gikk over med målebånd for å ikke bli lurt ja, jeg såg for meg det. Men det beste er "alltid" å sikte feks langs dørlinje og følge linja videre på skjerm. Profilen er variabel langs med, så bruk syn og sunn fornuft...
Morty999 Skrevet Mars 11, 2013 Forfatter Skrevet Mars 11, 2013 jepp, brukte mange timer på å finne det ut.. for å så ta av døra igjen bare hehe, må helt sikkert rettet litt uansett, men fikk det tålig bra nå uansett
Der Barockengel Skrevet Mars 11, 2013 Skrevet Mars 11, 2013 ( ja jeg veit det er litt rotete ved siden av ) Who cares - det er bare kjedelige folk som er besatte av rydding. Dette ser bra ut.
Pedi Skrevet Mars 11, 2013 Skrevet Mars 11, 2013 Who cares - det er bare kjedelige folk som er besatte av rydding. Dette ser bra ut. Ehh....
Mjørgen Skrevet Mars 11, 2013 Skrevet Mars 11, 2013 Dette ser veldig bra ut Morten nesten samme jobben som på e12 min dette.. Selv den var ikke like ille tror jeg! Stå på liker D du gjør
Der Barockengel Skrevet Mars 11, 2013 Skrevet Mars 11, 2013 Who cares - det er bare kjedelige folk som er besatte av rydding. Dette ser bra ut. Ehh.... Ikke noe galt i å være kjedelig. (Å være besatt er kanskje litt verre.? )
knut_olestad Skrevet Mars 11, 2013 Skrevet Mars 11, 2013 Who cares - det er bare kjedelige folk som er besatte av rydding. Dette ser bra ut. Ehh.... Må innrømme at jeg så den komme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå