Elliott Skrevet Mars 16, 2013 Share Skrevet Mars 16, 2013 Kjempebra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2013 sendte mail til bt og idag, snakket med han i går og han lurte på om jeg kunne skaffe litt info om alpina sine dekk/ felger osv. samt att jeg har spurt om m5 motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 16, 2013 Share Skrevet Mars 16, 2013 Snasent BT i oslo du snakker med da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2013 bt i oslo ja, har nå en som har vært med hele veien så like greit å ta det med han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 16, 2013 Share Skrevet Mars 16, 2013 Er nok det beste og enkleste det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2013 dette blei en lang natt, men jeg måå jo legge ut litt bilder og vell? driver fortsatt med bakskjerm og hjulhus idag. fått bort hele det gamle hjulhuset idag, tok ingen bilder av det da kameraet lå hjemme tidligere idag. men har tilpasset alt det nye her var hjulhuset lagt inni bakskjermen mens jeg tilpasset så bakskjermen sto helt der den skulle satte så fast hjulhuset overalt så jeg kunne ta av bakskjermen så mens hjulhuset sto igjen og på riktig plass bakskjerm av igjen, skrudde så fast hjulhuset så jeg har skruehøl å skru den fast i da jeg skal sveise. så malte jeg litt deler igjen og mens jeg ventet litt på dette så tok jeg å dro vekk endel kitt som er i indre hjulhuset orginalt for å se etter mere rust.. dette venter jeg litt med, får se hva jeg gjør med dette,. men det får jeg ta litt seinere. så satt jeg sammen alt igjen, og på med ei dør for å se hvordan dette stemte. nesten litt stolt da det passer sånn som det her med engang! kanalen er også helt dønn rett mellom dør og kanal. mellom bakluke og skjerm, er litt skeiv nede øverst ved lampa, men det fikses når den skal sveises fast i den nye bakplata. passer fint her og da fant jeg ut att jeg var sliten nok så ryddet litt og nå står det slik å venter på ny kveld med jobb God natt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2013 vil også si att 4 nye dører er i boks! bare få inn no kr så jeg får hentet di Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Helt strålende morten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stensheim Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 pågangsmot har du i allefall! ser ut som du gjør en bra jobb også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjakan Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Dette ser veldi bra ut morten! Virkelig en stor jobb du har startet på! Med det ser ut til at du fikser ditte veldi bra! Kor du frkk tak i nye dører da? Skulle hatt det ej også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Flott arbeid dette Morten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwDieselPower Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Blir jo som ny denne:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2013 Dette ser veldi bra ut morten! Virkelig en stor jobb du har startet på! Med det ser ut til at du fikser ditte veldi bra! Kor du frkk tak i nye dører da? Skulle hatt det ej også dører fikk jeg tak i av en kar i fredrikstad stått i garasjen hans i 10 år sikkert kom på att jeg så det da jeg kjøpte en motor til den første grå e28n jeg hadde og sendte han en sms i går og da kunne jeg få rkjøpt di alle sammen 4 stk nye orginale dører nå blir det enda en uke uten oppdateringer da jeg skal på kurs i morra og ut hele uka i trondheim :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2013 savner verkstedet jeg :/ er i tr.heim på kurs helt til fredag, og timene etter kurset er såååå døve og føler jeg kunne fått gjort så syyykt mye på den tida jeg bare bruker opp å å ikke gjøre noe.. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå