Gå til innhold

Morty's E28 Turbo, Restaurering - kanal/hjulhus på plass

Morty999
 Share

Anbefalte innlegg

dette blei en lang natt, men jeg måå jo legge ut litt bilder og vell? :mrgreen:

driver fortsatt med bakskjerm og hjulhus idag.

fått bort hele det gamle hjulhuset idag, tok ingen bilder av det da kameraet lå hjemme tidligere idag.

men har tilpasset alt det nye :)

her var hjulhuset lagt inni bakskjermen mens jeg tilpasset så bakskjermen sto helt der den skulle

qj2o0pkelbfrfkbu11ty.jpg

satte så fast hjulhuset overalt så jeg kunne ta av bakskjermen så mens hjulhuset sto igjen og på riktig plass

buktciom25o78i2ub9c2.jpg

1x9isg5s1oq242dz6kbf.jpg

hwsprgp7kbemlcnl2oua.jpg

bakskjerm av igjen, skrudde så fast hjulhuset så jeg har skruehøl å skru den fast i da jeg skal sveise.

pyjqwj3hgv6sdzilsx6l.jpg

så malte jeg litt deler igjen :)

96qyr3p5pm3iorki1n6k.jpg

ajf8mglx8gk3wgqvcth8.jpg

8b550zocd2avmg55a1vs.jpg

3yxo5ro0oxp2arcc1vff.jpg

zvlkekwihu55g2i8pvxv.jpg

og mens jeg ventet litt på dette så tok jeg å dro vekk endel kitt som er i indre hjulhuset orginalt for å se etter mere rust..

w1j510rv4deitsmmhmto.jpg

awzhuvocrtmio5ldwg85.jpg

dette venter jeg litt med, får se hva jeg gjør med dette,. men det får jeg ta litt seinere.

så satt jeg sammen alt igjen, og på med ei dør for å se hvordan dette stemte.

jzab21t8ba5htevsj2cc.jpg

ned16ulp2ylnzw75pie3.jpg

82v65zapzxp3ipfe2ack.jpg

nesten litt stolt da det passer sånn som det her med engang! kanalen er også helt dønn rett mellom dør og kanal.

mellom bakluke og skjerm, er litt skeiv nede øverst ved lampa, men det fikses når den skal sveises fast i den nye bakplata.

ckge3jh30i2m9lj23q99.jpg

3wwiel2ut8x13gw5tvsp.jpg

passer fint her og

59n79wkegakiu3kywdh1.jpg

da fant jeg ut att jeg var sliten nok så ryddet litt og nå står det slik å venter på ny kveld med jobb :)

1jn95qkzpzba7fe2v7r3.jpg

kl87wnuh13s35am6irsx.jpg

God natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ser veldi bra ut morten! Virkelig en stor jobb du har startet på! Med det ser ut til at du fikser ditte veldi bra! :)

Kor du frkk tak i nye dører da? Skulle hatt det ej også :P

dører fikk jeg tak i av en kar i fredrikstad :) stått i garasjen hans i 10 år sikkert :) kom på att jeg så det da jeg kjøpte en motor til den første grå e28n jeg hadde og sendte han en sms i går og da kunne jeg få rkjøpt di alle sammen :) 4 stk nye orginale dører :)

nå blir det enda en uke uten oppdateringer da jeg skal på kurs i morra og ut hele uka i trondheim :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

savner verkstedet jeg :/ er i tr.heim på kurs helt til fredag, og timene etter kurset er såååå døve og føler jeg kunne fått gjort så syyykt mye på den tida jeg bare bruker opp å å ikke gjøre noe.. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...