Mjørgen Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Ser du har kjøpt nytt dette! Er d mulig å få kjøpt ferdig med retteskriften på fra BMW? Har rotet bort mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Mars 22, 2013 Share Skrevet Mars 22, 2013 Er d mulig å få kjøpt ferdig med retteskriften på fra BMW? Ville ikke det blitt veldig dyrt? Morty tok opp problemet her, uten at jeg tror vi kom så veldig nærmere en løsning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2013 jeg er usikker :/ hadde ett håp om å kanskje få fikset en av di ny typen som er svarte med innrisset riktig, der er det jo stemplet innover i plata. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mars 23, 2013 Share Skrevet Mars 23, 2013 Håper D er mulig og skaffe! Jeg finner ikke igjen mitt etter jeg pusset opp motor rommet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 23, 2013 Share Skrevet Mars 23, 2013 Jeg har prøvd flere ganger å bestille MED skrift, uten hell... For min del så er det nok de som la inn bestillingens feil. En mer direkte kontakt med Tyskland må til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mars 23, 2013 Share Skrevet Mars 23, 2013 Er vell lettest å kjøpe nytt og få slått d inn selv da sikkert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 23, 2013 Share Skrevet Mars 23, 2013 Er vell lettest å kjøpe nytt og få slått d inn selv da sikkert.. Jeg bruker et firma her i nærheten som risser det inn. Blir ikke autentisk, men er nå iallefall symetrisk og "rensligt"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 23, 2013 Share Skrevet Mars 23, 2013 Tror jeg vet av noen som kan risse inn for deg Jørgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 23, 2013 Share Skrevet Mars 23, 2013 Tror jeg vet av noen som kan risse inn for deg Jørgen This one? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mars 23, 2013 Share Skrevet Mars 23, 2013 Å! Gjør dere D på jobb kansje? Hehe ja han der fiksa D nåkk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2013 fikk ny intercooler av naboen idag bare lurer på hvor jeg skal gjøre av AC radiatoren nå ellers blei det litt sveising idag da, kanalen blei sveist på. så forsterkningsplata bakerst var ikke så ivrig med kameraet idag så blei lite bilder men hjulkassa blei tilpasset å sveist på også denne skal på i morgen, samme med bakskjermen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 24, 2013 Share Skrevet Mars 24, 2013 Blir bra dette Morgen. Men fy å rusten denne var, så ikke så gal ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2013 takk nei, den så overhode ikke så ille ut, men ja som du sier heeeelt jævlelig men bør bli bra nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 24, 2013 Share Skrevet Mars 24, 2013 Å! Gjør dere D på jobb kansje? Hehe ja han der fiksa D nåkk Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mars 24, 2013 Share Skrevet Mars 24, 2013 Da tar i kontakt når i ha skaffa nytt skilt:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå