ealoken Skrevet Desember 18, 2012 Share Skrevet Desember 18, 2012 så skal bilen under kniven ja, blir vel bra til slutt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2012 tja, skal vell ikke gå så drastisk til verks ssom den andre, skal fikse gulvet inni hvertfall og lage ny motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2012 Satser på at det er action på verkstedet etter nyttår? for da er jeg på tur oppover! da blir det masse action Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 18, 2012 Share Skrevet Desember 18, 2012 Da får jeg banke på døra en tur jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2012 jeg bor i etg over verkstedet så det er bare å banke på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Desember 18, 2012 Share Skrevet Desember 18, 2012 Blir mye rart på Nordmøre nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 18, 2012 Share Skrevet Desember 18, 2012 Blir mye rart på Nordmøre nå Helt klart mye E28 rææl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2012 neida =) haha yngve! heller det enn detta nye tullet du driver med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 18, 2012 Share Skrevet Desember 18, 2012 Dere får overtale meg å flytte oppover, så får jeg dratt opp gjennomsnittsalderen på biler, og dama blir fornøyd samtidig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Desember 18, 2012 Share Skrevet Desember 18, 2012 Hehe, har da noen E30`r på lur her også da Nyere bil ja, har jo jeg også da Og enda nyere blir det vel nå som E46`n sikkert ryker.! Vi får ta en meet i verkstedet dems og plage de litt, Tzunami Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 18, 2012 Share Skrevet Desember 18, 2012 Ja tenk å være på verkstedet deres med biler nyere enn 2000 fy og skam kommer oppover i midten av januar, så da regner jeg med alle stiller med åpne dører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Desember 18, 2012 Share Skrevet Desember 18, 2012 Jau, hjemme jeg også da:) blir sirkus da, fullpeis overalt:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2012 fått borret blokk nå + fik laga o.ring og honet blokka til halfdan halfdan sin blokk ( ikke honet på dette bildet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2012 videre motormessig nå så skal stempla dreies ned på kanten rundt for å kunne få stempla lengre opp pga jeg vil ha mer komp enn det blir med di nå. skal dreie ned 3,3mm. og når jeg gjør dette så må jeg da ha 3mm lengre råder, men jeg vil ha stempla 0,8mm over blokka så jeg bestiller custon 147,5mm råder til m30. det skal også laget ventillommer i stempla til m30.. rådene kommer ikke før til nyåret så nå skal vi begynne på topp, henter en e34 Hartge topp til helga. denne skal få stålvipper, custom kam, vippearmslåsinger++, vurderer rustfrie ventiler men er ikke sikker ennå. planen er 300hk uten ladetrykk nå, + ladetrykk såklart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Desember 21, 2012 Share Skrevet Desember 21, 2012 Blir bra:D hvilken komp blir det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå