Halvtann Skrevet Desember 2, 2012 Skrevet Desember 2, 2012 Hei, har hatt en 07 e61 i ei ukes tid nå, gleda meg fælt til å bli kvitt opelen ; ) men medaljen har en bakside. 6 dager inn i nytt eierskap sluttet nøkklene å låse opp bil, bestillt tid til å bytte en "anntenne forsterker". I påvente til time 13 des. Bestemmte nå bakluken seg for å slutte å åpne, er av typen hydraulisk. Den låser opp lås å begynner så vidt å åpne, men klarer liksom ikke å fortsette. Kommer hvis jeg holder inne knapp foran eller på luken. Ikke prøvd nøkkler ettersom disse ikke virker. Virker som noe registrerer at det er noe i veien, men uten at det er det. Noen som vet noen svakheter her? Ikke noe kjempe tilits start til bmw for min del ; (
awt Skrevet Desember 2, 2012 Skrevet Desember 2, 2012 Holder den seg oppe når den først er åpen eller siger den ned? Om den siger ned kan lavt nivå på hydraulikkoljen kan være en årsak til dette. Om du fjerner dekselet på venstre side i bagasjerommet er du pumpem inni der (om du har original forsterker ligger denne i veien, så muligens denne må vippes/skrus ut). På tanken på pumpen er det merken en tydelig "+", og oljenivået skal være inni denne plussen. Selve tanken står skrå, og slik skal den stå.
Halvtann Skrevet Desember 2, 2012 Forfatter Skrevet Desember 2, 2012 Nei, den holder seg fint oppe. Men godt tips skal sjekke dette. Den virker fint når den får hjelp de først 5 cm.....
awt Skrevet Desember 2, 2012 Skrevet Desember 2, 2012 Kan også hende det er selve hydraulikkpumpen, men siden den klarer resten fint tviler jeg på det. Om det viser seg at nivået er riktig har jeg en ekstra pumpe liggende om du ønsker å prøve ut det.
Halvtann Skrevet Desember 2, 2012 Forfatter Skrevet Desember 2, 2012 Skal si, hjertelig; ) har du hatt problemer selv?
awt Skrevet Desember 2, 2012 Skrevet Desember 2, 2012 Jeg har ettermontert dette selv, så jeg klarte det mesterstykke å handle meg to pumper i prosessen. Etter at jeg hadde ettermontert hadde jeg litt problemer med at luken ikke holdt seg oppe, og ettersom oljenivået var under merket byttet jeg denne og problemet var borte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå