Gå til innhold

Feilkode e39

Mr.Goodisland
 Share

Anbefalte innlegg

Ok. Takk. Da regner jeg med at det er pga overgangen til xenon. Det har vel kansje noe med at de trekker mindre strøm, og da tror vel comuteren pærene er gåen? Noen som vet hvor man får kjøpt en ok resistor å koble på? Da forsvinner vel feilkoden, om jeg ikke tar helt feil..

Det er nok pga det ja. :)

Det skal være mulig og kode for xenonlys, så slipper du resistorer/feilkodefjernere.

Aldri prøvd det på en eldre E39, men på min går det vertfall. :)

Jeg kan velge spenningen ut fra LCM, slik at den kan tilpasses xenon.

Kan sikkert kode til deg om du er interisert, ser du bor i Ulsteinvik :)

Og foresten, billige xenonpærer kan brenne reflektoren i lykta, så sørg for og ha god kvalitet :)

Edit:

Om du trenger feilkodefjernere så selger haugland.biz :) Og han holder til på Haddal om du ikke viste det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Takk. Da regner jeg med at det er pga overgangen til xenon. Det har vel kansje noe med at de trekker mindre strøm, og da tror vel comuteren pærene er gåen? Noen som vet hvor man får kjøpt en ok resistor å koble på? Da forsvinner vel feilkoden, om jeg ikke tar helt feil..

Det er nok pga det ja. :)

Det skal være mulig og kode for xenonlys, så slipper du resistorer/feilkodefjernere.

Aldri prøvd det på en eldre E39, men på min går det vertfall. :)

Jeg kan velge spenningen ut fra LCM, slik at den kan tilpasses xenon.

Kan sikkert kode til deg om du er interisert, ser du bor i Ulsteinvik :)

Og foresten, billige xenonpærer kan brenne reflektoren i lykta, så sørg for og ha god kvalitet :)

Edit:

Om du trenger feilkodefjernere så selger haugland.biz :) Og han holder til på Haddal om du ikke viste det :)

Åja. Høyrest veldig interessant ut! Hadde våre fint å kode om, slik at eg slepp å koble noko.

Regner med det er gode xenon pærer. Det var forrge eigar som skifta.

Okay, takk for god info. Då kan det vere alternaivet om det ikkje går an å kode om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...