Mariuse34 Skrevet Desember 3, 2012 Share Skrevet Desember 3, 2012 Da jeg aldri får meg til å selge e39`en har jeg startet en full makeover/shining. Dermed står bakluken for tur. Den er ganske treg å åpne og lukke. Ikke selge mekanismen, men hengslene eller demperen er skikkelig treg. Døra står fint av seg selv osv. Men den er seig å åpne. Er det noe sted jeg kan smøre noe? Bakluken min er 99 prosent rustfri så det ville overraske meg med rust? Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Desember 3, 2012 Share Skrevet Desember 3, 2012 Ta og smør hengslene. Hvis ikke det hjelper så er det sikkert dempern. Koster 300 kr stk hos Mekonomen, mulig billigere hos GS. Har ikke sjekka det. Tips: Ta rustoppløser først, ta bakluka opp og ned. Blir den bedre tar du litt til, ta igjen opp og ned til slutt tar du og smører med dørfett. Dessutten så kan rust gjemme seg godt bak henglsene. Så kjør på. Det har vært tom rust på pappas e60, så at det er rust på e39 trenger ikke overaske noen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Desember 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2012 Funker WD40? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Desember 3, 2012 Share Skrevet Desember 3, 2012 Jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hemidog Skrevet Desember 3, 2012 Share Skrevet Desember 3, 2012 Lithiumfett som du får på biltema er gode saker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Desember 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2012 Wd40 gjorde susen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå